killer instinct MAYA gameplay http://www.gamekings.tv/nieuws/killer-instinct-season-2-tgs-2014-trailer-laat-terugkeer-maya-zien/ voor het nieuwe season pass 8 fighters voorzien, met elke maand een update met nieuwe charaters en extra kostuums ! eerste update komen er 2 charakters TJcombo en maya op 15 10 2014 wie er zin in geeft voegt me toe!
Als dit nu op de PC had uitgekomen, dan had ik het wel gekocht. Tot dusver blijft het de enige One titel waar ik interesse in heb. Maar de manier waarop ze het uitbrengen is niet zo slim. Wel goed om het op deze manier te proberen, maar ik denk dat het aantal spelers steeds verder naar beneden blijft gaan. Zelfs al had ik een One en deze game, dan had ik nu al niet meer online willen spelen. Als noob ga je keihard afgeslacht worden. Dat is altijd jammer met die fighting games. Bij de release ontzettend leuk, vanwege het aantal nieuwelingen. Uiteindelijk houd je alleen de die hard spelers over die het spel van binnen en van buiten kennen. Om er later als noob in te stappen, dat lijkt me niet zo leuk. En online is het enige leuke aan dit soort games. Tegen de AI vind ik niks aan. Bij DOA5 niet eens de story mode afgemaakt, terwijl ik de DOA serie kapot heb gespeeld.
Ik kan me niet meer heugen wanneer ik zo'n origineel character heb gezien in een vechtgame in de laatste jaren. Zowel kwa design maar voornamelijk haar gameplay. Petje af voor de mensen bij Iron Galaxy.
Yup de nieuwe character echt geweldig. @Nightbringer DOA boven KI ok nieuw, persoonlijk zou ik dat niet kunnen zeggen ik ben meer van de oude school 2D fighting games en KI speelt lekker weg. Net als Streetfighter IV, ik vind DOA echt meer een button basher dan een goed gebalanceerde fighter, maar dat is mijn mening. @LocKuM Is er al een datum voor de nieuwe character bekend? Weet iemand in welke stages je allemaal een stage finisher kunt uitvoeren, ik ken er zelf pas twee. TJ Combo stage aan linkerzijde en Mum-Ra stage in het midden. Chop!!
Dat is dan weer het verschil tussen 2D en 3D, ik hou ook erg van Soul Calibur maar ik kan gewoon niet in KI komen. Wel heb ik MK 9 veel gespeeld dus kijk wel erg uit naar MK X. Als je een beetje pro bent in DOA kun je button bashers prima counteren
Maar is Hisako broken??? Er is namelijk een youtube filmpje waar een gast een 545 hit Ultra combo maak met haar. Check.
Check is een combo video maker, zijjn videos heb ik destijds bekeken voor MK9 en die combos waren vaak touch of death combos, alleen ze vergden zoveel specifieke factoren om uit te voeren dat ze ingame bijna onmogelijk waren. Overigens is dat een ultra combo waarin hij Check het doet, dus het maakt niet.
beste een akelig character...ik denk dat het echt moeilijk is om met haar te vechten... ik heb het eerste seizoen gekocht en daarna gestopt, is het 2 de seizoen de moeite om te kopen? en zijn er online nog potjes te vinden?