[PS4] Bloodborne

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 10 jun 2014.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Tot aan Old Yarnham gekomen nu en vervolgens maar even wat verder geleveled. Mijn Cane is nu een stuk meer ge-upgrade ook.

Volgens mij speel ik echt te voorzichtig haha :p ik zat net 20 minuten voordat ik stopte vol qua potions. Gebruik eigenlijk nergens absurd veel potions voor. Hier en daar wel eens wat, maar dat wordt vaak snel genoeg weer opgevuld door de enemies zelf. Wat kan ik nu doen? Alles maar verkopen? Ook zonde als je het niet op kan rapen namelijk

2. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Bloodtinge heeft nog geen prioriteit, maar ik heb al wat melee wapens gevonden die ook bloodtinge gebruiken. Ook een gun die ik wel had willen gebruiken, maar moest ik eerst 10 bloodtinge levelen. Ook al wat toffe arcane dingen, die ik graag eens zou willen gebruiken, maar nog niet kan.
    Ik denk dat ik deze char gewoon voor alles level en dan maak ik nog wel een nieuwe voor pvp, als ik dan nog zin heb.

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    being-xboxed vindt dit leuk.
  4. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    De maan is nu te zien ipv de zon. Betekend dit wat? Ook zijn de enemies minder actief bij de Cathedral Ward. Ze slapen soort van.

Erg mysterieus dit allemaal haha

5. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Ja, dat betekent wat.

6. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Haha. Hele dag werken vandaag en wou eigenlijk alleen maar naar huis voor more bloodborne.

Eerst even dat grote beest in de sewers verslagen. Was daar nog niet heen geweest. Liep terug naar de lamp en langs Cleric Beast. Dacht fak it we gaan er weer voor. Was veel rustiger en geduldiger als gister. Eerst rustig blind maken ja en daarna zie je toch echt makkelijke openingen om aan te vallen. Had hem nu in 1 keer lol. Nu nog 1 dingetje doen hier en dan naar het volgende gebied na Father.

7. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Die suspend/resume functie is erg handig. Zat binnen 5 seconden weer in de game. Iemand enig idee of BB 'gepauzeerd' word als je de ps4 in rustmode zet? Ik stond bij een lantern dus daar kan weinig fout gaan ;)

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hoe werkt die suspend resumé dan? Ik ben gewoon helemaal uit de game telkens gegaan. Geen zin in verloren saves

9. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Dat moet je even in je power settings instellen. Daarna kan je bv midden in je game de ps4 in rustmodus zetten en later met 1 knop (home) weer terug gaan waar je gebleven bent

10. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Ziet er best goed uit. Ben sowieso niet helemaal tevreden met mijn character, dus wie weet begin ik wel ff overnieuw met zo'n build. Heb nu bijvoorbeeld de Axe, maar die cane ziet er wel heel vet uit.

Ik zou het gewoon lekker houden. Alles boven de 20 wordt toch direct naar je stash gestuurd in de hunters dream. Nu heb je het misschien nog niet nodig, maar dat komt misschien nog wel. En zoveel krijg je er niet voor bij de vendor.

11. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Bloodborne uitgespeeld behalve een paar trophies dan, ik vond de game wat minder uitdagend dan ik verwacht had, maar misschien gaat het wel veranderen met new game + :+

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat is snel. Zou het zelf zonde vinden om het spel zo te rushen/no lifen.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    wtf, stelletje nolifers hier. Ik hoop vanavond tijd te hebben om iig de eerste boss even te doen , niet eerlijk dit :+

14. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Ik ga er lekker rustig doorheen.. Lekker veel zoeken en levelen.. 2e boss moet ik nog killen. Neem de tijd!

Chalice dungeons al gedaan?

15. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Dat nog niet, maar ik ga er denk ik sowieso later deze dag nog mee beginnen.

Het verbaast me wel dat ik nog geen 1 keer geinvade ben terwijl ik het spel wel online speel. In de Dark Souls games werd ik juist constant geinvade bij sommige gebieden.

16. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.355
    Mensen al klaar ermee.!?
    Ik moet nog bij de eerste baas komen!

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat is altijd binnen bepaalde levels en aangezien jij dit spel keihard genolifed heb waren er niet zoveel mensen die jouw konden invaden ;)

18. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Maybe. :+

19. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    En toen viel het stroom uit. Bummer... Hopen dat ik mijn blood echoes nog behouden heb. Had een leuke verzameling :mad:

UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  20. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Noord Holland zeker? :+

Deel Deze Pagina