Jep!! Heb maar een ijskoude douche genomen om het gevoel van punishment te behouden. Ben bang dat dit nog wel even duurt. Ondertussen al een uur verder! Neem je dan een dag vrij voor
Hoeveel kunnen er in de stash? 100? Ook tot Old Yarnham gekomen gister. Die deur daar naar toe nog niet geopend.
Heb een streamer zeker een uur rond zien lopen toen hij niet doorhad dat je na het bericht gewoon nog een keer op x moet drukken om de deur te openen. Je hebt geen item ofzo nodig.
Voelt toch goed als je met 17k echoes opzak een terugweg vindt naar je lampje. Brengt echt wel een hoop spanning met zich mee zeg deze game. Geniet er wel echt van!
Spoiler Heb je de music box? Daarmee kan je hem in human vorm staggeren en een critical op hem doen. Als hij wolf is werkt het nog 1 keer. Daarna molotovs op hem smijten, maar dodgen is niet zo moeilijk als je je goed bewust bent van je omgeving. Oh ja, probeer hem zoveel mogelijk te parry'en.
eerste gedeelte kun je ronddansen (rondjes lopen) rond een paar grafstenen (als je de area binnenkomt bijna gelijk recht voor je), als je een lang wapen hebt kun je hem door de stenen heen raken,... tis een beetje cheesen, maar hey tis een from game zo gauw die verandert kun je hem cheesen met molotovs.... dat was mijn manier
Ja, de eerste chalice krijg je bij de BSB. In de dream staan tombstones waar je dan een offer moet brengen ofzo. Heb het nog niet gedaan.
Hahaha. Dat zag ik gelukkig al wel. Maar was meteen van de kerk daarheen gelopen en ging terug om de rest te bekijken. Reus met bal wel vet hoe die aanvalt. Wel makkelijk te verslaan. Kan niet wachten om verder te gaan na werk
Mooi dat ze zeiden dat de game toegankelijker zou worden, dat is het enigszins ook, maar nog steeds word mijn ass gekickt als een malle haha. In april maar DaS2 halen. Blij dat ik die niet gespeeld heb op de ps3
Naar mijn idee wel. Je begint beter door te krijgen hoeveel enemies je aan kan, je wordt voorzichtiger, tast neiuwe enemies meer af en checkt elke hoek. Er zijn wat punten waar ik wel nog een keer of 5 doodging, maar niet de 50x om de eerste boss te clearen. Heb na father elke boss in een keer gedood.
Opzich ook wel fijn toch. Het is niet erg om een boss (o&s) 50x te moeten doen maar deze game draait veel meer om snelheid dus ik vind het wel fijn dat het iets vlotter gaat.