Godkolere father eindelijk verslagen. Het was echt hij of ik wie de laatste klap zou uitdelen... Nu maar even pauze nemen en wachten tot mn hartslag weer een normaal ritme heeft pffff.....
Zijn er meer mensen die lone surviver hebben gekozen en hoe bevalt jullie die? Twijfel miss andere builds te proberen, had beter geweestbals je eerst een intro kreegben alles kon proberen en dan n build kiezen
Nogal ja.. @casper018 het maakt vrij weinig uit. Het zijn puur je start stats die je kiest. Lone survivor is prima, omdat er al gelijk aardig wat punten in vitality zit.
Ik vond hem ook meevallen. Gevaarlijkste is idd het vast komen te zitten. 2e poging had ik hem gelijk. Ik had ook helemaal niet het gevoel dat het spannend was, want hij was echt zo neer vergeleken met de eerste boss. Misschien dat het makkelijker was, omdat ik zijn movement wat beter voorspellen kon.
Eerste had ik in 1 keer. Vond die ook niet zo moeilijk haha. Deze ook niet alleen ik rolde dus vast. Zo nog even proberen. Maar die mofo heeft al mn echoes Waar zit die shortcut eigenlijk naar father. Het is niet die lift toch
hoe gebruik je eigenlijk je pistool? die heb ik nog geeneen x gebruikt, wel met dat rode puntje aangevinkt maar hoe equpe ik henm
Die kan je wel equippen volgens mij. Je moet niet naar inventory gaan, maar naar die 4 blokjes eronder en daar het wapen in zetten @smoke, ja die lift. Je moet hem eerst een keer gebruikt hebben en vervolgens kan je hem als shortcut gebruiken.
thx en hoe gebruik je hem dan?? en wanneer / hoe weet je eigenlijk als je game gesaved word? daar ben ik nog niet goed achter
Framerate in co-op. Ouchie! Patch is in ontwikkeling http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-bloodborne-performance-analysis