Inderdaad. Altijd beter en leuker al sdie 78 rated meuk die ik erin krijg. Gewoon in de wissel zetten of in de club. Altijd leuk voor de heb zwarte kaartjes haha.
Wat geeft dat toch een heerlijk gevoel,net voor 2de x online birthday cup gewonnen door in de finale de 3_2 te maken in de 120ste minuut met baas Robben
120e minuut had niet uitgemaakt. Dan had de verliezer ook gewoon prijs gekregen. Dus je juicht nu om niks.
Maar ze hebben allebei de prijs gewonnen. Dus als je de ander niks gunt, heeft hij nu alsnog gewoon de prijs.
is een bug. Als er verlenging of penalty's komen krijgen vaak beiden de prijzen of alleen de verliezer. Je bent er erg goed vanaf gekomen want veel mensen krijgen hun prijs niet met winst in verlenging.
Het zal vast niet kloppen maar op futwiz staan wel hele rare priceranges op ps3,zoals Toty Robben 430k en Toty Luiz voor 25k en zo staan er nog veel meer op
Besloten om de XBOX360 te verkopen inclusief FIFA15, stond toch maar stof te happen en FIFA op de oude consoles is gewoon echt heel slecht als je ook zo nu en dan next-gen speelt. Bij FIFA16 maar beslissen of ik een next-gen console aanschaf voor op de studentenkamer of niet. Wel dom, ik had nog dit team erop staan. Best zonde van alle coins die dan wegvallen in het niets .
Sinds de priceranges is het rustig geworden hier maar ik zit met een dilemma heb nu dit team Neuer Pisczek Boateng up Ramos Alba Schweini Modric Sif Benzema Robben Suarez Neymar up Maar heb nu nog 600k twijfel om mn middenveld te versterken met Sif Isco en of Sif Gotze,of gewoon doorhandelen tot en met de Tots,wanneer komen die precies?