[XOne] Forza Motorsport 5 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 1 dec 2013.

1. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    @Beltoni Op PGR2 onverslaanbaar? Hoeveel wereldrecords had je?

2. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Dat schept idd verwachtingen

3. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
  4. Froggle

Leuk Bevonden:
    47
    Daarom. :) Ik speelde destijds met mensen die 56 wereldrecords hadden neergezet met tijd- en kudo scoreboards.
    Had er zelf ook eentje, 1.000.000 kudo's op Moscow. Mijn favoriete kudo track. :+

5. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Wat zijn Kudo's precies?

6. Froggle

Leuk Bevonden:
    47
    Rijstijl punten.

7. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    @Froggle Zijn het een soort drift-punten, of verdien je ze wel met racen/hotlappen?

8. Froggle

Leuk Bevonden:
    47
    Ook, eigenlijk van alles. Clean lap, Good line, Nice slide, 360, Two wheels.

9. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Hmm, ik verlang ineens naar een nieuwe PGR :+

Metal Mark en Froggle vinden dit leuk.
  10. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Haha kut misschien had ik dat niet moeten zeggen. Ik keek eigenlijk alleen naar mijn online win percentage, dat zat toen rond de 70-80%. Niet helemaal onverslaanbaar dus maar zeker niet onaardig.

Zit alleen nu te twijfelen of het 2 of 3 was, volgens mij 2 want het was nog op de oude xbox... PGR3 was ook geniaal met de Spyker, was qua stats een van de slechtste in zijn klasse (D class volgens mij) maar als je met de onderstuur overweg kon was het echt een beest.

Jullie moeten niet teveel van mij verwachten hoor... Het zou me niets verbazen als ik per ongeluk iemand aantik en ik dan uit schaamte gelijk mijn auto in de pits parkeer.

11. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Binnenkort komt er weer een makkelijkere cup op de zondag (zie hier) die leuk is voor nieuwe leden om te proberen. Als je bang bent anderen aan te tikken is het gezien het feit dat de huideige V8 Supercars niet de makkelijkste auto is en die competitie nog maar 3 races kent beter om te wachten op de zondag cup begin april. :)

12. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Dat is misschien wel een leuke om in de gaten te houden, moet ook weer even wennen aan het spel. Gelukkig wel RWD, vind racen met AWD of FWD toch wat minder. Al is een Clio cup wel geinig natuurlijk. Leuk ook dat de racelijn uit moet staan, dat maakt het spel een stuk leuker. Anders zit je ook maar alleen naar die lijn te staren. Manual en cockpit view zijn geen verplichtingen?

Zal vanavond even kijken of ik er nog wat van bak en of ik een beetje overweg kan met de auto.

13. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Bohhh wel echt een heerlijk autootje die GT86 :thumbs:. Even de stickers erop gedaan + beetje extra. Had FM5 al best een tijdje niet gespeeld maar het speelt wel echt lekker. Net even dat Prague short reversed gedaan, moet wel weer even de bochtjes leren kennen maar als het eenmaal goed gaat vlieg je heerlijk over dat circuit heen. :D

14. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Race van vanavond nu live:

Om 20:00 start de oefensessie, rond 20:25 de kwalificatie, rond 20:35 een korte sprintrace en rond 21:00 de langere hoofdrace.

15. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Braggen over PGR2 WRs met Kudos waar je dagen lang kunt farmen en alleen op de track rondjes kunt rijden :x

Metal Mark vindt dit leuk.
  16. Froggle

Leuk Bevonden:
    47
    @Beltoni Al lekker bezig! Ben vandaag ook even m'n GT86 gaan pimpen en alle tracks even afgegaan. Hopelijk kan ik een beetje meekomen. _O_

@Chorus Haha, idd! Dat waren nog eens tijden, Xbox de hele week aan en maar op en neer knallen. :lol:

Beltoni vindt dit leuk.
  17. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Lekker hoor. Had al een tijdje geen auto meer gemaakt, niet dat ik er heel veel ervaring mee heb... Alweer veel te veel tijd hierin gestoken maar het is wel leuk om te doen.

Zal ongetwijfeld nog veranderd worden. Tegen de tijd dat de races beginnen heb ik al zoveel tijd in die auto gestoken dat ik wel moet rijden :D

18. Froggle

Leuk Bevonden:
    47
    Ben gisteren een uurtje bezig geweest. Ook veel zitten pielen, om weer tot de conclusie te komen; nee niet mooi, opnieuw. Enz enz. Ik ben ook nooit zo van het zelf painten. :x

19. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Haha erg herkenbaar. Lekker kloten met kleurtjes en laagjes... Na ruim twee uur kloten denk ik: Helemaal zwart is hij eigenlijk ook wel mooi |:-

20. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    PGR3 zal het wel niet geweest zijn, anders had ik je GT wel herkend...

Hoopt op remake van PGR2 en PGR3! Whoop! Offtopic modus, TVR Speed Cerbera speed 12, alles

Insane/Erret vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina