1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Bloodborne

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 10 jun 2014.

  1. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ooh yeah, boss 1 neer en dat eigenlijk bij mijn eerste echte poging... wel op lvl 22 :+.

    Ter mijn verdediging, nog nooit echt een Souls game gespeeld :p.
     
  2. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Bijna weer uitgespeeld op New Game Plus(sorry voor de showoff, niet dat iemand het echt boeit :+) maar door 1 of vage reden waren de laatste 2 bosses die ik deed totaal gebugged (bijvoorbeeld dat ze niet eens bewegen het hele gevecht, wut? :+)
     
  3. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Een vriend van mij had het dus over een gevecht om de plek van de 2de boss tussen 2 hunters waarna je een emblem krijgt voor een nieuw wapen, dit gevecht kon ik niet triggeren en heb ik even gezocht op internet. Blijkt dus dat je ergens een NPC genaamd Eileen the Crow moet vinden maar in mijn game is ze bugged, ik kan haar wel targetten met R3 maar ze is onzichtbaar of zit onder de vloer. Na een google search blijkt dit dus heel veel voor te komen en deze NPC heb je blijkbaar later ook nodig bij een boss :mad: Maar hopen dat ze dit snel patchen.
     
  4. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Is dat bij Odeons Tomb ofzo? Heb het ook niet gezien eigenlijk
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Eileen, waar zit die?
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ga vandaag maar eens opnieuw starten. Ik heb er moeite mee dat je niet kunt levellen voordat je bij de eerste boss bent. Kon is DS wel. Geeft een soort van kortsluiting in mijn brain. Voor een goede start wat vraagjes:

    1) Eerste boss is
    toch de Beast, aan het eind van de brug na de twee weerwolven ?
    Ga ik maar zo snel mogelijk daarheen, is ook een erg lange weg, en dan dood en dan op mijn gemak alles doen.

    2) Ga dus voor de cane, maar begrijp dat er weinig andere skill wapens zijn? Verstandig om de cane vanaf het begin te levellen ?

    :cool: In het begin kun je die ladder op en rondje lopen naar beneden om die poort open te doen. Links van die poort zit achter wat kisten een dikke dude met een grote bijl. Is het al de bedoeling om die te doen? Die dude slaat pas echt deuken!

    4) Je hebt kennelijk een stash. Gaat alles daar automagisch naartoe als je het oppikt boven de max in je inventory. Dus als ik 20 vials heb en ik pak er nog drie, gaan die dan automagisch naar je stash ?

    Ik had eiegenlijk weinig moeite met de normal mobs, maar schijt altijd zo in mijn broek van die bosses, zeker de eerste paar. Zal de leeftijd wel zijn denk ik ....
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    1) ja
    2) zeker verstandig. Helemaal als je voor skill gaat.
    :cool: nee hoeft niet :) mag wel.
    4)jup
     
    Gakkie vindt dit leuk.
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    @Maddmonkey Thanks! Zal ik er zo eens wat gas tegen gaan geven. Dat van die stash is wel handig. Ik zat continue aan de max met mijn vials en vond het al zo zonde dat ik ze dan niet kon oprapen. Dat geldt voor alle consumables neem ik aan ?
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat geldt voor alle items ja :) Als je stash vol zit, krijg je daar bericht van. Dan zou ik wat verkopen, maar daar hoef je je nu niet zorgen om te maken :p

    Het is jammer dat de co-op zo gaar werkt. Je meot volgens mij de boss eerst verslaan voordat je de bel krijgt waarmee je een co-op sessie kan starten en je moet rond de 10 levels van elkaar zijn :confused: Ik ben inmiddels al level 40 nu
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Idd jammer van de coop ja. Ook vanwege de insight die je nodig hebt. En ik maar denken dat de humanity in DS al erg was. Spelen jullie altijd online? Heb je offline wel messages of ook niet. Heb echt de schurft aan pvp/invasions ...
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik speel telkens online en geen invasion meegemaakt so far. 3 keer met randoms co-op gedaan.
     
  12. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Question:

    Ik heb nu 2x meegemaakt dat ik in een nieuw gebied een lantern vind en die aanzet om vervolgens naar Hunters Dream te warpen. Maar als ik dan terug wil warpen naar die locatie dan staat die er niet tussen?

    Edit: gevonden!! The bastards :p
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2015
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Iemand dit al gezien (gamebreaking bug)

     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    zonde dat ook BB hier last van heeft. Op gaf lees ik over een emanual in het spel. Waar kan ik die selecteren? Ik kan er wel 1 online vinden, maar daar staan geen goede controls bij. Wel een aanrader om die te lezen zo wist ik bijv geeneens dat er een jumpattack is.
     
  15. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Hoe gebruik ik Runes? Heb er een aantal gevonden en ik kan ze gebruiken maar er is in the Hunters dream nog 1 tafel waar ik een worktool voor moet hebben. Ben bang dat ik daar mijn Runes in moet gebruiken dus ben te huiverig om ze instant te gebruiken.
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Je kan ze pas aanzetten als je die tool hebt :) net zoals blood gems kan je dat alleen aan de tafel doen.
     
  17. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Thanx.. Opzoek naar die tool dan maar ;)
     
  18. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ok wtf?!

    zojuist gekilld door 1 of andere grote enemy.
    En nu spawn ik in 1 of andere gevangenis met mobs die een stuk sterker zijn dan ik.
    Hoe ontsnap ik!!!?
     
  19. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ben nu net in Old Yharnam en daar word ik op een gegeven moment beschoten door iets of iemand met een machinegeweer of iets in die richting. Is dat een kwestie van wegrennen steeds? Ik ben al 10 blood vials kwijt daardoor en het voelt naar mijn menig ietwat cheap aan.
     
  20. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Ik weet het niet meer precies, maar volgens mij kom je na twee deuren in een grote zaal. Daar boven aan de trap is een lantern.


    @Davey666
    Ja, het is een tijdje zijn schoten ontwijken. Op een gegeven moment kom je bij een ladder naar zijn torentje toe. Pas op, dat gevecht kan erg lastig zijn en ik zou je aanraden die nog niet te doen voor je de shortcut bereikt hebt.
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2015
    Smok3y vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina