Ga vandaag maar eens opnieuw starten. Ik heb er moeite mee dat je niet kunt levellen voordat je bij de eerste boss bent. Kon is DS wel. Geeft een soort van kortsluiting in mijn brain. Voor een goede start wat vraagjes:
1) Eerste boss is
toch de Beast, aan het eind van de brug na de twee weerwolven ?
Ga ik maar zo snel mogelijk daarheen, is ook een erg lange weg, en dan dood en dan op mijn gemak alles doen.
2) Ga dus voor de cane, maar begrijp dat er weinig andere skill wapens zijn? Verstandig om de cane vanaf het begin te levellen ?
In het begin kun je die ladder op en rondje lopen naar beneden om die poort open te doen. Links van die poort zit achter wat kisten een dikke dude met een grote bijl. Is het al de bedoeling om die te doen? Die dude slaat pas echt deuken!
4) Je hebt kennelijk een stash. Gaat alles daar automagisch naartoe als je het oppikt boven de max in je inventory. Dus als ik 20 vials heb en ik pak er nog drie, gaan die dan automagisch naar je stash ?
Ik had eiegenlijk weinig moeite met de normal mobs, maar schijt altijd zo in mijn broek van die bosses, zeker de eerste paar. Zal de leeftijd wel zijn denk ik ....
Klik om te vergroten...