In Yarnham ligt ook een spear, die is wel een stuk sneller. Daarnaast kan je daarmee je blunderbuss ook gebruiken icm transformatie. Hoe kom je aan het zwaard?
Je unlocked wel een shortcut in de sewers maar 2de lampje krijg je na de 2de boss pas, dus succes Nog niks tegen gekomen, in chalice dungeons heb je wel geheime muren schijnt.
Waar ligt die speer dan? Ik denk dat ik zowat elke hoek van Yarnham verkent heb, maar geen speer gevonden. Ik heb het zwaard/hamer gewoon gekocht .
Die shortcut heb ik al volgens mij. Die trappen omhoog brengen je weer in Yarnham. Dus geen lampje in sewers ? Dat sucked. Lange run naar de baas dan. Nog niet gezien overigens, maar wel een idee waar die zit ...
Special rune gevonden via een message op de grond waar ook een silver trophy aan vast zit. Nadat je boss 3 hebt verslagen Spoiler na boss 3 gaat de rechter deur open in de kerk waar de spawnt. Na die deur waar je meteen met een lift omhoog gaat en een wheelchair mob met minigun. Als je je omdraaid als je omhoog gaat in die lift zie je een opening. Tijdens het omhoog of omlaag gaan blijf tegen de muur lopen en je zal die opening ingaan. Je komt boven je spanwpunt. Hier liggen 2 items en 1 is die special rune
In Yarnham: Spoiler als je naar beneden die kathedraal inloop kan je rechts voordat je nog verder naar beneden gaat een paar dozen stuk slaan. Dan kan je op de plafondbalken lopen en dan hangt er een beeld die je los kan slaan. Als dat beeld op de grond ligt kan je de spear pakken
Thx! Als het de plek is die ik denk dat je bedoelt dan ben ik daar al geweest, maar geen spear gevonden :/. Zal nog eens kijken dan. Het spel wordt ook wel gemakkelijk als de foe's zelfmoord doen Spoiler Die machine gun kerel in Old Yarnham is gewoon van de toren gesprongen/gevallen
Daar vlakbij is ook een speer. Rifle Spear. Mijn favoriete mob wapen op dit moment! Overigens kan je al die wapens ook kopen als je die badges verzameld oa van bazen Hoppa eindelijk boss 4 neer.. pff die doet veel damage zeg.
Bij de 2e baas aanbeland en net niet gehaald Spoiler Eerste helft ging erg snel en makkelijk. De beast form viel ook wel mee, kwam alleen vast te zitten Had hem tot 90%. Ik had geen molotovs, das wel jammer. Ook geen item wat er voor schijnt te zijn. Morgen maar ff terug met een paar molotovs Ook kon ik geen target lock doen in die fight. Klopt dat ? Die twee dikken op weg naar de lift die visceral attack ik de hele tijd. Bruut en makkelijk exp en potions 2 keer dood tot nu toe ...
Nieuw wapen gekocht voor 20.000 echoes Holy blade, ziet er vet uit. Spoiler: Locatie van de badge Bij de Cathedral Ward, rechtsaf met de lift naar boven (dit kan na het killen van de derde boss). Daar helemaal door naar boven in het kamertje bij de twee opa's met flamethrower. Daar staat een kist met de badge erin!
Weird, in beide vormen kon ik totaal niet locken, werd erg chaotisch daardoor ... Als ik die wapens zo zie ben ik bang dat ik voor STR had moeten kiezen. Waarom stoppen ze er niet meer SKI wapens in dan ? Heb nu mijn cane op + 2
Soft cap zit op 25 dus geen stress Ik had ook eerst skill, maar vond strength beter. Heb nu 25 strength en 23 skill. Veel wapens maken ook van beide skills gebruik, dus beter als je in beide punten hebt zitten.