Vraagje over Cathedral ward Spoiler Die rare rode dame in de hoek geeft aan dat ik de mensen in Yarnham die kant op moet sturen. Dus ik braaf weer op een aantal deuren kloppen. Er gebeurde echter niks anders. Moet ik echt alle deuren af gaan of is het maar gewoon wat gezwets?
Ok.. Thanks. Blijf nog wel ff voor skill gaan. Zit nu op 15. Kom je ook genoeg shards tegen? Ik heb ze nu in de cane gestopt ...
Weet niet meer precies waar, maar er was een deur met een oud vrouwtje waar een hond voor stond. Zij vroeg om een safe place te vinden, dus ik denk dat je naar haar moet ...
Ik kwam er zat tegen, maar ik farm stukken ook wel niet bewust, maar door dood te gaan en dan weer naar mijn echoes te gaan
4de boss nog niet tegen gekomen maar naar het volgende gebied gelopen. My oh my oh my! Wat sfeervol! Maar eerst terug alles verkennen en de 4de boss. Heb wel een idee waar. EDIT: boss 4. In 1 klap was ik dood wtf haha
Ben nu ook bij Boss 4. Drie keer niet gelukt. Heel stoer echoes farmen. Drie levels hoger en met zelfvertrouwen weer terug gegaan. Derde klap, dood........
Spoiler Ik heb daar hulp bij gehaald. Had haar telkens bijna dood, maar dan ging ze in heal mode keer op keer en heeft ze weer heel wat health terug
Als je Holy blade upgrade krijgt die ook een B rating voor arcane dus heeft skill weinig zin. Echter kom je later nog wel veel wapens tegen die skill gebruiken, naar mijn gevoel meer dan strenght wapens. Je hebt de 2de boss nog niet neer, dus je komt nog genoeg shards tegen Later kan je ze ook kopen.
Mwa heb nu al dat het wapen bizarre damage doet. Uiteindelijk maken al die ratings uit die erop zitten. Wapen wordt alleen maar sterker als je meer punten hebt in de skills die aan het wapen verbonden zitten.
straks mn gold activeren mensen voeg me toe Casper_1988_NL kan je alleen hints ontavangen van mensen uit je friendslist?>
Wel raar, het is toch gewoon normale damage dat je doet? waarom dan arcane rating? Wat doet Arcane eigenlijk nog meer?
Tja zal die holy blade toch iets van magic damage doen. Arcane is alles wat magic en fire is, later krijg je items die bullets gebruiken maar magic spells zijn. Ook molotov cocktails scalen met arcane. Ook zorgt arcane voor meer discovery dus meer kans op healthpots en andere items van vijanden.
Gisteren gestrand bij Boss 3: fckn 10x geprobeerd aaargh.. vandaag nog maar ns proberen. Verder nog iets over het eerste gebied: Spoiler ik heb een item terug gebracht die je krijgt nadat je de 2de boss hebt verslagen. Maar er gebeurd niets.. iemand een idee of je verder nog wat kan doen?
Spoiler Blood starved beast? Dan kan je proberen Pungent Blood Cocktail te gooien, de boss zal dan jou even vergeten en op het bloed afgaan waardoor jij kans hebt om een volledig opgeladen R2 attack op hem te doen gevolgt door een R1 viceral attack En het item dat je terug brengt naar het huilende meisje krijg je idd niks voor
Er wordt al misbruik gemaakt van een item dupe glitch Ga ik zeker niet gebruiken, spoils the game. @Kevf ik weet waar die vrouw zit. Ga naar de lantern bij de trap in Yarnham. Ga door de linkse poort. Bij de twee grote dudes rechts de trap op en dan linksaf en helemaal rchtdoor. Dan ben je bij allemaal honden in cages en dan is het links over het bruggetje....