Sowieso even 1 van die screens vervangen (staat an ipv and). Beetje grammar nazi maar het valt wel gelijk op. Ziet er wel tof uit verder, best grappig
Het is veranderd! (met een paar uur ook zichtbaar!) Tip: vanavond om 12:00 oor de beer en verstop hem in een laatje, en kijk hoe je vrienden reageren (De beer valt in het donker namelijk in slaap )
Inmiddels lvl 22 met Roller Coaster Tycoon Mobile. Vind het, ondanks de negatieve reviews, behoorlijk vermakelijk hoor. Ja de muziek is kut, maar die kan je zelf aanpassen. Ja het bouwen is wat traag, maar zou traag nou ook weer niet. Gewoon dagelijks de app opstarten, kwartiertje spelen tussendoor, en je bent weer een stukje verder. SimCity daarentegen...man man, dat duurt wel erg lang daaro. Continu geen geld, kan geen fuck doen of je moet al helemaal lang wachten.
Leuk man! misschien ook leuk om op IOS uit te brengen? Ik heb voor mn dochter zo'n nijntje die je moet verstoppen, lijkt er wel op!
Hoi Dank je wel! Wat het verschil met deze en Nijntje is, is dat deze beesten op de omgeving reageren. Leg de beer maar eens op een te lichte plaats. Dan zal hij anders reageren dan wanneer je hem bijvoorbeeld in een laatje stopt
Verslaafd aan Trials Frontier op de telefoon. Alleen die lui van Redlynx weten hoe ze een trials game moeten maken, zelfs op mobiele apparaten
Heb Trials Frontier lang terug best een tijd kunnen spelen. Op den duur kwam ik zelf niet meer verder (te moeilijk / te weinig skills...).
Nee ik heb er geen last van. Elke race die je begint moet je Fuel betalen, maar dat zit mij (nog) niet echt in de weg. Je krijgt langzaam Fuel erbij en ook van het levelen en als het echt op is dan is het ook wel weer tijd om wat anders te doen . Voor PvP races betaal je tickets maar die krijg je ook weer langzaam erbij.
En mocht je echt omhoog zitten kun je altijd even je foon een dag vooruit zetten en de game opnieuw starten... Fuel weer vol Althans, dat werkte een half jaar geleden ofzo nog wel. Momenteel speel ik veel Soccer Stars, op de een of andere manier erg verslavend..
Inmiddels behoorlijk ver met Roller Coaster Tycoon mobile, en heb inmiddels een park die zo groot is dat m'n mobiel het amper meer trekt en het spel regelmatig crasht. Leuke game, maar je moet er wel geduld voor hebben. Inmiddels alle attracties wel zo'n beetje gebouwd, behalve waar je gigantisch veel tickets voor nodig hebt, ik ga geen cent real money spenderen aan die game. Paar screenies van m'n park: