"
This is how these chalice dungeons work:
Players need to be within 10 levels of one another. One player needs to create a dungeon. Set the privacy to open..... Or set it to closed if a password is going to be used. Give your friend the glyph code. Which is located at the bottom right of your tombstone menu. Enter your dungeon and ring your beckoning bell. Your friend needs to enter and ring his resonant bell. THIS NEXT STEP IS IMPORTANT Be patient......it sometimes takes 5 minutes to connect with each other. Once connected you can play the first level of the dungeon. If you are the guest and die you can simply ring your resonant bell again and rejoin. If you are the host and die, the guest will need to ring his resonant bell again to join, you do not need to ring your beckoning bell again, if you do decide to ring it again, it will not ring or use another insight because it's already actively searching for resonant bell signals."
Misschien voldeed hij niet aan de eisen? Wel de juiste bel gebruikt? En wat voor schim zag je? Was het niet toevallig een witte zoals je wel vaker in het spel ziet?
Co-op doet het bij mij anders prima, beide spelers moeten een wachtwoord instellen en dan vind je elkaar vaak na een minuutje of 3-4 zolang je de belletjes op ongeveer dezelfde plek hebt gebruikt.
Klopt dat is een bug en From Software is bezig met een patch.
schijnt als je een volledig black church set hebt dat je dan met hem kan praten en je een gesture van hem leert
Trouwens wel grappig om te lezen dat mensen klagen dat er te weinig lampjes/checkpoints zijn, dat is juist het hele dark souls/bloodborne concept. Je loopt rond met super veel Echoes en dan kan je de afweging maken om terug te lopen en te levellen maar dan moet je de vijanden wel opnieuw doen of je gaat door opzoek naar de volgende lamp met het risico dat je alles verliest, alhoewel elke lamp vaak wel 1-2 shortcuts heeft. Deze shortcuts zijn in Bloodborne soms goed verstopt dus het kan best zijn dat je wat gemist hebt.
Ook is het vaak onduidelijk of je wel de goede kant op gaat, het is mij al een paar keer overkomen dat ik een gebied in liep waar ik eigenlijk nog niet moest zijn. Het is dan ook een goed idee om vooraf bezochte gebieden nog eens goed uit te kammen naar deuren die je nu wel kan openen.
Klik om te vergroten...