[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ben benieuwd naar de GR remake. Vond GR echt te gek op de Vita!

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Damn... toch maar eens aan transistor begonnen. Gruwelijke game mechanics, gruwelijke art, gruwelijke muziek en tot nu toe een tof verhaal.

Killamonkey en Zifnap vinden dit leuk.
  3. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ennnnn uitgespeeld :D! awesome zeg, Bijna een paddo trip dit :9

Zijn voor mij wel de games waardoor het plezier in gamen terug is gekomen :)

Laatst bewerkt: 24 mrt 2015
    Smok3y vindt dit leuk.
  4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Mooie aanbeveling. Ook maar eens mee beginnen... na Bloodborne.

5. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Mooi dat ik er iemand mee kon prikkelen :D! Misschien wel mooi om juist tussendoor te spelen als het in bloodborne niet wilt lukken. Dit is toch wel een compleet andere game met veel meer rust in combat door het stilzetten van het slagveld en moves plannen.

6. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Heb het 4 uur gespeeld en daarna helaas niet meer.

Misschien toch nog eens afmaken.

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Gisteren een epic sessie Terraria gedaan. Damn wat is die game uitgebreid. Snap heel veel dingen nog niet. Online ff gekeken naar hoe ver het allemaal gaat, maar dat is echt hardcore. ZO ver ga ik nooit komen. Maar het blijft leuk om te minen en steeds betere gear te maken, etc!

Een van de weinig indie games waar ik ondertussen stiekum toch al wat uurtjes in heb zitten ...

8. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Hoor vaker goeie dingen over die game.
    hoor alleen dat de instapdrempel vd game vrij hoog is.

Misschien toch is aanschaffen.

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ook erg leuk in splitscreen coop. Speel samen met mijn zus. En vanaf vandaag met spotify music op de achtergrond _O_

10. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    @Gakkie

Klopt het dat terraria niet op psn staat?
    Kan hem tenminste niet vinden.

11. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
  12. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Aah bedankt!

Vreemd dat als ik het handmatig intyp op psn,hij de game niet vind.

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Spotify on PS4 rocks! De app is niet zo geweldig, mist een hoop features, en waar is mijn Starred/Favorieten playlist? Maar met spotify connect met de smartphone te bedienen. Gewoon op je phone playlistje aanzetten en bedienen en op de PS4 afluisteren _O_ Met de PS knop volume tov main volume in te stellen :thumbs:

Nu bezig met terraria met op de achtergrond mijn nummers! Sweeeeeeeeeeeeeeet <3

AnubisNefer en Alexknl vinden dit leuk.
  14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ga Bloodborne spelen jij!

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
  16. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.988
    Is dat Terraria een beetje leuk? Ben op zoek naar een spelletje wat ik singleplayer op mijn gemak kan spelen.

17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik vond het moeilijk hoor :+ niet echt een gemakkelijke game.

18. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.988
    Thanks voor je reply. Maar zo bedoel ik het ook niet helemaal, 'gemak' bedoel ik meer het tempo in de game mee. Naja trouwens, tempo bedoel ik ook niet, ik weet het ook niet meer. :oops:

Ik hield/houd van grote sandbox-games, maar het verouderingsproces zorgt ervoor dat ik echt maar een paar uurtjes per week kan gamen. En meestal ook niet langer dan 1 uurtje achter elkaar. Als ik dan Dragon Age Inq. opstart, en probeer te achterhalen waar ik zit, wat er te doen is, wat er moet gebeuren, en waar ik in 10 minuten tegenaan loop (14 nieuwe quests) heb ik er al helemaal geen zin meer in. Al die gesprekken met characters, prachtig, maar vooral als je heel de dag gewoon kan gamen zoals in mijn studententijd. Bij spellen als Trine 2 en Valiant Hearts wist ik in dat ene uurtje tenminste waar ik aan toe was. Heb gewoon helemaal geen zin meer om Dragon Age uit te spelen, terwijl het een geweldig spel is. Battlefield en Call of Duty ook niet, want daar ben ik in 10 minuten steeds 40x dood zonder 1 kill. Dus dacht: misschien is Terraria wel wat. Beetje lopen, exploren, huisje bouwen. En niet al te veel side-dingen.

Zo. Lekker duidelijk. De backspace knop niet gebruikt. :D

19. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Het is op het begin wel uitzoeken wat je moet doen, maar daarna is het een perfecte game om eens een uurtje te spelen denk ik zo.

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Er zit heel veel diepgang in de game, maar het is een perfecte game om zo ff een uurtje te spelen en nu helemaal met lekker chill je eigen muziek op de achtergrond. Je moet even door het begin heem en door hebben hoe een en het ander werkt maar dan kan het best verslavend zijn. En dan wordt een uurtje er vaker meer. Ik vind het nu perfect om af te wisselen met Bloodborne als je ff wat anders wil.

Deel Deze Pagina