1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 5: Guardians

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 10 jun 2013.

  1. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Het rankingsysteem is HET puntje waar ik mij ook "zorgen" over maak. Je merkte dat mensen wel goed ingedeeld werden. Ik was uiteindelijk Semi-pro en was vergelijkbaar met de meeste Semi-Pro's (je hebt natuurlijk altijd iets betere en iets mindere spelers in een rank). Daarnaast werd ik afgeslacht door de meeste mensen met een Pro ranking, was ik veel beter dan de meeste gold's en marginaal beter of ongeveer even goed als Onyx 3 spelers. Hoe ik dat allemaal weet? Omdat ik vervolgens niet in het potje gezet werd met alleen Semi-pro's. Binnen een rankingsysteem vind ik dat je maximaal 1 rank hoger en 1 rank lager tegen mag komen. Op deze manier is elke match competitief, maar is het ook zo dat nieuwe spelers niet helemaal afgemaakt worden door veteranen. Wij werden regelmatig ingedeeld met golds, die eigenlijk al niks te zoeken hadden bij mensen van onze "skill". Dat is voor hun niet leuk en voor ons frustrerend. Er waren zelfs playlists waarbij we bij bronze en nieuwe spelers ingedeeld werden. Dan kan je nog zulke geweldige gameplay hebben, als het rankingsysteem niet werkt is dat in een game als Halo funest.
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Net zoals Halo 3 een ranked en social mode hebben, bij ranked alleen rankgenoten en bij social maakt het niet uit.

    Hopelijk komt Halo 5 op de PC :9
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Speelt iedereen hier het voor de MP alleen? MP is cool hoor, maar ik kijk ook heel erg uit naar de campaign.
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Campaign is leuk voor een keer maar je blijft terugkomen bij Halo als die een goede multiplayer heeft.
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Kabuto speelt waarschijnlijk battlefield en call of duty ook voor de campaign en loopt dan te klagen over iets dat grafisch in een eerdere build er beter uit..
     
  6. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    En het gezeur op mijn mening gaat weer rustig verder, allemaal prima. Echter zit je volgens mij in de verkeerde thread dan, want ik had het totaal niet over graphics of over iets wat er niet in zit. Vroeg me af of mensen het helemaal niet speelde voor de campaign. Maar zoals ik al eerder zei in een andere thread, ik begrijp het, goede graphics en een af product mag ik gewoon niet verwachten. :D
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Gaat niet om graphics pipo ;), gaat erom dat er bij jou nogal hoge verwachtingen zijn mbt nieuwe games. Ik snap werkelijk waar niet waarom, want zo indrukwekkend zijn de consoles gewoon niet.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    De consoles vallen inderdaad best tegen qua specs, maar bepaalde games zoals Ryse, Infamous, Killzone SF en The Order zijn echt zeker wel indrukwekkend. Alleen qua gameplay is er nog van alles mis mee, dat helaas wel weer. Van Halo 5 verwacht ik gewoon een hele toffe campaign met epische momenten en graphics die net wat mooier zijn dan Halo 4 uit TMCC. Zie je, ik spijker mijn verwachtingen al bij. ;)
     
  10. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ik speel het nu vooral voor de campaign. Voor vele uren MP heb ik geen tijd meer/geen zin meer in, daar had ik vroeger veel meer drive voor. Nu geniet ik van het universum en de story, en kijk ik dus enorm uit naar de campaign.

    Hier nog een handige link voor alle lore gerelateerd aan Halo 4 en alles daarna (en dus richting H5): https://www.halowaypoint.com/en-us/...nd/8debc308-e1ea-42f3-bfcd-904f28b5a674/posts
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik speel(de) het niet alleen voor de MP.

    De SP is heerlijk eerst solo, dan in co-op...was altijd vaste prik!
    Maar dat was altijd maar de eerste paar weken, daarna vol op de MP.
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Campaign vond ik altijd top. Ben nog bezig met Halo: MCC op Legendary, bijna klaar met de 5e missie... wat een uitdaging maar wel echt héél goed. Als je zoveel jaar later die campaign opnieuw speelt merk je pas hoe goed hij was. Super origineel level design en lange levels, veel variatie in scenario's.
     
    Jingga vindt dit leuk.
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2015
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Die Locke is wel bad-ass zeg.
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Allemaal leuk en aardig, maar ik trap er niet meer in... ik wacht wel op de final game en ik wacht sowieso eerst user reviews af. :+
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ok interessant, dus de aankomende dagen gaan ze met iets komen. Iemand op Xbox One Reddit zegt dat dit uit Reach komt. Ik zie dat allemaal niet. :p
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    De ''puzzel'' so far

    [​IMG]
     
  19. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Chief samen met blue team, Locke is fucked.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Iets zegt me dat we epische stukken gaan krijgen in Halo 5. Gave artwork dit iig.
     

Deel Deze Pagina