Als het zoals de vorige keer is... Nadat we ze al hebben gedownload. Maar wordt het normaal niet een week voordat ze te downloaden zijn bekend gemaakt? Morgen dus?
Ergens las ik dat ze vandaag bekend worden gemaakt en vanaf volgende week woensdag te downloaden zijn. Maar waarschijnlijk zijn het alleen speculaties.
Never Alone lijkt me idd erg tof. Killzone al (met veel plezier) gespeeld op de Vita. Topgame! Haal em zowieso binnen...misschien nog wat trophies halen.
Hm, never alone en killzone een maand of 2 terug gekocht en nog niet gespeeld, Dishonored al bij launch. Die 'Ori' voor ps3 ziet er wel geinig uit maar ik betwijfel dat ik het ga spelen, moet Ori ook nog verder spelen. Die andere games moet ik maar eens kijken wat het precies is. Best een goede line-up, jammer dat ik het of al gespeeld heb of hoogstwaarschijnlijk niet ga spelen.
Never Alone kon ik niet vinden in de Store. Dan maar gedaan via de site. Nu staat Never Alone wel bij mijn games, maar de download knop ontbreekt. Beetje jammer, want het is de enige game die ik wil spelen van de Plus games.
Ze scrummen gewoon niet goed en krijgen deadlines die ze vervolgens niet halen en daarna met een patch goed maken.... Alles voor de releasedatum helaas.
Ja maar Never Alone is qua complexiteit niet bepaald BF4 ofzo. En het is al tijden uit op steam. En dan nog op launch een patch die bijna zo groot is als t spel. Is toch raar.. Die patch moet ook door certificering en alles dus hoeveel tijd win je dan eigenlijk vanaf dat je game gold gaat?
Misschien is het een trophy patch...hoeft niet altijd met bugs te maken te hebben. Het is natuurlijk wel een grote patch voor zo'n klein spel, maar wie weet wat de patch precies is/doet.....