FH2 en eigenlijk ook FM5, mist gewoon überhaupt een story. Je begint, en je wordt beter. Dat proces, kunnen ze daar nou echt niets creatiefs mee bedenken? Horizon heeft gewoon een te veel zooi gehalte. Festivals, flitspalen, off-road races met sportwagens, serious? Dan heb ik het nog niet gehad over die voice-overs die zich een miljoen keer herhalen. Na een gegeven moment weet ik het wel, ik hoef niet een soort bevestiging te hebben in de vorm van een voice-over. Blij gezever dat het is. En na al die meuk die ze erbij hebben gestopt weten ze het toch voor elkaar te krijgen dat die 168 championships racen zo oer saai wordt. Heb er inmiddels 100 gedaan, maar ik ben er ook gewoon mentaal klaar mee. Horizon zou moeten gaan om het vrij rondrijden, niet om een half jaar aan een stuk races te moeten rijden. Daar hebben we FM5 al voor. FH3 zal gewoon über groot moeten zijn en met uitdagende races die evt. onderbouwd worden door enigszins een verhaal waarmee het toch lijkt dat er wat voortgang in zit. Want dat ben ik met de huidige Horizon echt even kwijt.
Toca/DTM Race Driver deed dit leuk. Tussen de races door gewoon wat simpele cut scenes net als Horizon maar dan op een iets serieuzere manier:
Zoals die ene race in Test Drive: Unlimited. Het hele eiland rond. 200 km lang, met verkeer, zonder rewindfunctie. Dat was nog eens een uitdaging.
Maar het is een racespel. Daar ligt bij mij de nadruk vooral op tijden verbeteren en niet zozeer op 'nieuwe banen'. Nu is Forza Horizon daar minder geschikt voor dan Forza, maar een racespel zit bij mij wel veel replay value in. De rewind functie is ook altijd het eerste wat ik uitzet.
Die was nice inderdaad. Vind het jammer dat je bij menig racegame te snel in de superklasses kunt rijden. Met eerdere Forza delen begon je met trage bakken en moest je je echt opwerken naar de top bakken (als je er te snel in zou stappen zou je race ook volledig mislukken). Aan het eind had je dan ook nog eens toffe endurance races. In latere delen kon je in no-time al in de snelle bakken scheuren en was heel de feeling weg met het opwerken naar het hoogste niveau / de uitdagende events.
De mogelijkheid is er wel, maar in Forza Horizon kon je er ook voor kiezen om die auto's pas later te kopen. Die Ferrari die je aan het begin van FH2 kreeg heb ik ook pas tegen het einde voor het eerst gebruikt. De meeste races in FH2 heb ik nog steeds gereden in mijn Golfje MK2 .
Forza Horizon 2 is voor mij een vermakelijke game Storm Island is ook erg leuk, constant heuveltjes enzo Die fast and furious uitbreiding is leuk om te spelen tussendoor.
Een vraagje als iemand ervaring mocht hebben met de X Box 360 versie, buiten die speciale weerseffecten die er dus niet inzitten, je kunt wel nog gewoon net zo uitgebreid stickers maken, Photo mode, gebruiken en is die map ook gewoon zo groot, las wel minder offroad events maar die boeien me niet zo ja ik game zelf gewoon op de X Box 360, meeste games die ik speel zijn ouder dan 8 jaar ofzo lol, maar ik wilde deze wel erbij halen, maar om nu een X Box One te kopen alleen voor deze game, nee dat doen we nog maar niet
Ik begrijp niet wat de vraag is maar als het is of je dit spel op de Xbox 360 moet kopen dan is het antwoord nee. Als ik jou was zou ik het geld aan een spoedcursus interpunctie uitgeven.
Ik heb even gegoogled voor je, en hier zie je de officiële informatie van de makers over beide versies: http://www.forzamotorsport.net/en-us/news/fh2_x360 Grootste verschillen lijken het weersysteem en de Drivatars te zijn, buiten de graphics om. Verder qua start content hetzelfde. Meer hier: http://www.gamespot.com/articles/forza-horizon-2-a-different-game-on-xbox-360-xbox-one/1100-6420678/ en hier: http://gearnuke.com/forza-horizon-2...arison-shows-true-next-generation-difference/
Heel makkelijk gehaald. Bij een race ga je over een golfbaan met allemaal hobbeltjes. Rijd gewoon mee met de groep, haal in en bots niet. Je zit zo op 16.000x 3.5