Ja, nu moet ik wel zeggen dat ik in me 3e playthrough enorm veel geskipped heb, plus ik weet waar ik heen moet gaan en hoe ik bijvoorbeeld bosses moet killen dan ren je echt wel door de game heen Gelukkig is de duplicatie glitch er ook uit met de nieuwe patch.
damn heb ik 7500 van die souls.. kom ik bij de eerste echte boss op die brug.. die priest... Denk ik mn game te pauzeren ff wc.. kom ik terug dood.... gotver.... hoe kill je diebaaas? net teruggegaan maar killde me... enheb ook geen molotovs meer
Kijk dat 2e filmpje op de vorige pagina casper daar wordt uitgelegd waar de shortcuts zijn. Kijk vervolgens op yt bij die gozer's kanaal hoe je de cleric beast moet vermoorden. Ik heb nu de bossen gehad. Wat een pleuris gebied zeg. Raakte daar compleet verdwaald.
Na 2 pogingen toch gehaald.. wel even gefarmed, just to be sure. Zit nu op 22. Nu zit ik in een gebied waar ik wel een beetje verdwaal.
Zodra je 1 insight punt hebt (onder de bloed echoes staat een oog, dit is jouw insight), komt de pop in de hunters dream tot leven. Daar kan je levellen. Je kan sowieso de punten al uitgeven aan items ed in dat zwembadje.
Zuur van je echoes.. Maar dat heb je binnen no-time weer terug.. Heb toch even moeten grinniken bij je post.. Niet uit lachen maar meer herkenning.. Hoe ver ben je nu?
Zo, na drie dagen weer eens Bloodborne gespeeld. father C. op mijn tweede poging verslagen, ging eigenlijk wel makkelijk. Slechts 3 vials nodig gehad en 2 molotovs op het einde. Het snelle van de cane + skill bevalt me wel. Liever 5 snelle slagen dan 1 heavy. Dan heb ik altijd nog de mogelijkheid om na 2 slagen snel te dodgen Tot nu toe nog maar twee keer dood, dus gaat eigenlijk wel lekker. En toch ben ik steeds bang mijn echoes te verliezen en schijt echt in mijn broek bij de gedachte aan een mogelijke boss. Normal enemies zijn tot nu toe prima te doen. Zelfs die mega Giants in Cathedral ward. Ook wat backtracking gedaan voor 'quests'; meisje haar moeders brooch gegeven en oud vrouwtje naar de cathedral gehaald ... Cathedral ward helemaal verkent, alle kanten op, en aan de ene kant is nu een gesloten poort en aan de andere kant Old Yarnham, dus ik gok dat ik daar naartoe moet ...
Wie heb jij gesloopt? Dat vrouwtje bij de rafters in de sewers? Die bedoel ik niet. Ik bedoel de vrouw in dat huisje die naar een safe place vraagt ....
Krijg echt de schijt van die derde boss. De weg erna ben ik ook al een paar keer neer gegaan, maar nu al twee keer dood in die boss battle...