Dragonball Xenoverse

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 2 mrt 2015.

1. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Klopt haha. Toevallig ben ik er ook opnieuw aan begonnen op level 30. De Final Flash van Vegeta heeft ook veel geholpen tegen die kleine Cell's. Ben nu net klaar met Majin Buu. na Cell ben ik gewoon door gegaan op te kijken hoever ik kwam. En sinds Cell eigenlijk niet meer dood gegaan. Wel jammer dat ik perce de game moet finishe. Wil graag een andere character maken om te kijken wat ik het leukste vind maar helaas haha. Vandaar dat ik zsm de Patrol questen gedaan wil hebben weet alleen niet hoe moeilijk de laatste worden i.v.m level.

Eetstokje vindt dit leuk.
  2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Ik ben nu bezig met Lord Bills maar die valt nog absoluut niet mee 8)

3. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Daar ben ik nog niet haha. Weet niet hoeveel quests ik nog moet doen voor ik bij het eind ben. Op welk level zit jij Jorrie? Weet ik wat me te wachten staat haha. Of je kan je echt pas op level 80 de game uitspelen?

4. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Volgens mij was ik level 52. Ik let niet zoveel op mijn level eigenlijk :p

Ben nu vooral bezig met die parallel quests maar die heb ik ook allemaal al gehaald 8)

5. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Haha ok ok. Ik ben nu 39. Ga straks gewoon verder met Patrol time line. Kijk wel hoever ik kom. Anders maar weer eerst levelen haha

6. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Gister nog even verder gegaan. Jezus was gaat het levelen na de Buu saga snel. Nu bij het laatste gedeelte maar was gister voor level 44 echt te moeilijk. Gister nog even flink geleveld naar 52. Van de week nog maar is proberen haha.

7. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Ik heb hem trouwens uitgespeeld, ging na Lord Bills een stuk makkelijker :p

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Haha laatste battle was echt jammer, zo easy as hell. Zat me al helemaal op te hypen. :+
    Wel leuk gedaan, al mochten sommige saga's wel langer.

9. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Klopt, was net wat te kort soms. Wel vermakelijk allemaal :)

10. Eetstokje

Eetstokje Active Member

Leuk Bevonden:
    65
    Jezus christus

Dat stuk met 1. Frieza, Cell en Buu en daarna 2. Gohan, Gotenks en Vegeta

:mad::mad::mad:

11. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Had even gegoogled maar weet al wie Lord Bills is haha. Bij mij noemen ze hem Beerus:p

Ik ben nu bij het deel wat hierboven word gezegd. Eerst Cell, Buu en Freeza, Dan Gohan, Vegeta en Gotenks. Kreeg het niet gehaald op level 42.

Nu ben ik 52. Ga het vanavond nog een keer proberen. Op welk level lukte jullie dit? Anders moet ik nog wat levels gaan grinde haha.

Laatst bewerkt: 1 apr 2015
  12. Eetstokje

Eetstokje Active Member

Leuk Bevonden:
    65
    Gebruik je wel die energy capsules? Want met 1 meer capsule had ik het wel gered op ongeveer lvl 45

13. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Heb de game uitgespeeld. Nu nog de extra sagas unlocken. Ik heb net anderhalf uur de quest gedaan voor ultimate vanishing ball van buu. Krijg niks. Maat van mij gaat 1 keer mee en heeft hem. En die mag eigenlijk nog niet in een 6* PQ. Epic die random drops ben het nu al beu. Heb hem zeker 30 keer gedaan en heb hem nog niet.

Zo, weer nachtje geslapen dus ben mijn frustratie weer kwijt haha. Ga proberen level 70 te behalen en dan Goku als master te pakken. Tot die tijd Cell voor de perfect Kamehameha. En die Shards halen. Had verwacht dat ik direct een nieuwe char zou maken maar er is nog zoveel te doen haha.

Laatst bewerkt: 2 apr 2015
  14. Eetstokje

Eetstokje Active Member

Leuk Bevonden:
    65
    7x de Dragonballs verzamelen is ook geen pretje =(

15. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Nee dat geloof ik best inderdaad. Maar net als in WoW haat ik randomized drops. Geef mij gewoon challenged hiervoor. Want mijn maat was level 22, ik kan die quest 6star alleen dus denk neem hem mee krijgt hij flink wat XP. Krijgt hij ineens die aanval. Hij mag er eigenlijk niet eens in -_____-. Leuk dat hij hem heeft maar ik heb hem anderhalf uur gegrind en heb nog niks. Ben van 55 naar 65 gegaan door alleen dat te doen.

Wat is btw beter vinden jullie, Super Vegeta 2 of Super Saiyan 2? Ik heb ze allebij. Heb het idee dat met Super Vegeta 2 mijn blasts wel wat sterker zijn.

16. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Ik heb nu 5 dragon balls, 1tje zelf gevonden :p

Rest krijg je door je inbox te checken (als je voor een bepaalde datum speelt).

17. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Je kunt ze ook grinde met een quest.

Ben nog niet bezig met de dragonballs. Dit doe ik pas als ik de andere Saga's heb gehaald.

18. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Dat is ook zo, Vegeta heeft meer ki damage, normale ssj heeft meer mêlee.

Pride vindt dit leuk.
  19. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ah zo ok. Dan moet ik dus Super Vegeta 2 houden. Heb veel op Superblasts en Ki en stamina. Basic attacks en strike supers heb ik wel opgehoogt maar wel minder.

Ic3DFire vindt dit leuk.
  20. Eetstokje

Eetstokje Active Member

Leuk Bevonden:
    65
    Nog 6x farmen :+

Deel Deze Pagina