Gekke muziek? Die laatste kende ik nog niet, maar episch. De OST wordt gedaan door de composer van Attack On Titan, dus dat zit wel goed.
Dat klinkt prima. Maar tijdens die ene Xenoblade X aflevering in Japan hoorde je muziek tijdens de battles die echt totaal niet gepast klonken aan de game. NeoGAF baalt als een stekker, want die lijken te denken dat die muziek er echt in zit. Beter is het gewoon de muziek zoals bovenstaande muziek. Die dus.
Die gebreide Yoshi amiibo vind ik wel een leuk idee. Wat is een goede site om die Yoshi bundle (spel + amiibo) te pre-orderen?
Splatoon.....Yoshi....Mario Kart DLC.......Smash DLc (hopelijk ook nieuwe of classic stages) mijn Wii U draait momenteel weer overuren met Dk 64 en Mario 64 en het lijkt niet minder te gaan worden .
Hij zegt het goed. Heeft al 900 dollar betaald aan Nintendo maar dan moeten ze ook nog geld verdienen aan sharing van gameplay. Is gewoon slecht. Laat nogmaals zien dat Nintendo nog steeds in een andere wereld leeft en veel dingen gewoon niet begrijpt. Geloof me, ze verdienen meer als bijvoorbeeld Angry Joe een Nintendo game video maakt en er plezier mee heeft.
Splatoon + Amiibo besteld bij Bol.com en Wind Waker HD bij Wehkamp. Had tot nu toe alleen Mario Kart 8 dus tijd om m'n collectie uit te breiden. Heel veel zin in Wind Waker.
Ziet er goed uit! Al wil ik nog steeds Persona 5 spelen! Dus.... dan is een ps4 wel nodig. Beetje jammer dat Mario Party 10 geen pro controllers ondersteund, dus ik heb nu weer wiimotes nodig =/ lekker dan.
Waar zitten jullie naast TLOZ Wii U nou echt nog op te wachten? Ik merk dat ik, naast een nieuwe Zelda, niet veel kan verzinnen. Misschien een nieuwe Mario platformen.. Ben eigenlijk ook wel heel benieuwd of ik een verstandige keus heb gemaakt nu nog een Wii U te halen nu Ninty heeft aangekondigd aan een opvolger te werken. Misschien wordt 'ie wel (te) snel dood verklaard.
Komt dit jaar nog zat. Van kleinere games als Yoshi, Mario Maker en Kirby tot grotere games als Splatoon en Xenoblade X. Mario Kart DLC komt ook nog over 1,5 week.