1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Bloodborne

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 10 jun 2014.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Voor het eerst een k*t stuk in Old Yarnham
    de machine gunner op de toren. Eerste keer werd ik er volledig door verrast en insta death. Vervolgens mij door het level geworsteld en de trap op om die dude te killen. Die dude is TOUGH! en ik flikker naar beneden :mad: Nog twee pogingen gedaan, maar helaas. Hij stunned mij steeds met zijn gun en dan visceral attack en dood ... Ergste is dat het zo'n slome weg er naar toe is, met veel enemies.

    Heb er gelijk ff genoeg van. Ook nog geen andere lamp of shortcut gezien daaro ...
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Die is er ook niet :) wel meerdere shortcuts
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Volgens mij kan ik die twee badasses gewoon beter even ignoren en verder gaan ...
     
  4. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Er is een ladder die je direct bij de eerste hunter brengt. Hunter op het dak is inderdaad erg sterk. Heb em zelf gewoon gecheesed en van dak gegooid dmv een visceral attack
     
  5. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    als je dat stuk kut vind,... wacht maar tot bij een paar bazen...
    Ik ben gek op de souls games,.. maar ik speel dit bijna met tegenzin... zoveel cheapness in een game daar kan geen souls game tegen op....
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik bleef schieten net zolang totdat hij van het dak gesidestept was
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Tot nu toe vind ik het gaaf. Vooral het exploren en de levels ontdekken. Combat met normal enemies is ook tof. Heb alleen wel de schurft aan cheap ass game mechanics. Dus als deze game daar straks vol mee zit, dan ben ik er snel klaar mee ...

    Dat probeer ik ook (Blunderbuss), maar lukt voor geen meter. En ik vind het prima om dat zeg 20 keer te proeberen, maar elke keer die weg ernaar toe met al die enemies (je kunt ze ook niet ontlopen daar) en dan ook nog eens dat
    machine fire
    wordt op den duur wel erg irritant.
     
  8. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    je kunt ook gewoon naar punten toe rennen en de enemies totaal mijden,...... dat is goed te doen,..
    Als je die trap voorbij loopt, en de area daar doet open je een shortcut (die stalen deur) vlakbij de trap.
    (persoonlijk heb ik die machine gunner laten leven,.. kreeg hem ook niet van het dak af na een paar keer.)
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Cheapness valt echt wel mee. Volgens mij is allstyles niet gewend zo bewegelijk te moeten zijn in bepaalde gevechten. J
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ga die shortcut proberen te vinden. Maar tot dan kun je echt niet voorbij alles lopen hier, dan heb je er zo 20 achter je aan. Een paar lukt, maar veel is tight quarters en geen ontsnappen aan. Dus gewoon rustig enemies verslaan, no sweat en dan bam die dude .....

    @Maddmonkey Tot aan die dude had ik nul komma nul problemen. Snelheid bevalt me juist. Groot pluspunt tov de Souls games imho ...

    We gaan het zien ...
     
  11. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Deze game vind ik alles behalve cheap! Sterker nog. Vind het juist vetter dan de souls serie. Snelheid is heerlijk
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
  13. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Ben je al die ladder, die je laat zakken in die soort bibliotheek, op geklommen? En daar kom je vervolgens via dat torentje op een dak, waar je 3 statues tegenkomt en waar een Knight's Wig ligt. Daar moet je jezelf aan de rechterkant naar bijna laten vallen op een lagere verdieping. Dan via het dak van een torentje lopen en jezelf dan weer naar beneden laten vallen en dan wijst het zichzelf verder wel.
    Succes met de boss. Vind m zelf de kutste tot nu toe.
     
  14. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Thanx man had 'm gevonden.. En al 2x dood gegaan hahaha.. Nu even uitvogelen hoe of wat.. Krijg Souls herinneringen bij deze boss

    Edit: psn down... Bloodborne laadtijden lijken wel sneller?

    Edit: Nope, leek maar zo :p
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2015
  15. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik had dit getest maar bij Chalice Dungeons was dit totaal niet het geval(het was net zo moeilijk), en ik moet zeggen dat ik het spel meestal met 99 insight speel maar ik heb het niet het gevoel dat het spel veel moeilijker is met het maximale insight.
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Leek me ook al sterk. 99 insight, hoe kom je aan zoveel?


    eerste helft was easy, daarna raakte ik poisoned en zat ik kutten met mijn items om de antidote te selecteren ....
    Net bij de derde boss aanbeland
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Enemies hebben meer health en doen wat meer damage. Is geen grap of nep, omdat Oni het niet opmerkt.. Die gozer heeft de game al compleet uitgehold en kent inmiddels elk hoekje en gaatje in de game.
     
  18. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Alleen bij Chalice Dungeons heeft het geen effect. :+ Maar het kan inderdaad wel het geval zijn dat dit werkt in de verhaallijn.

    Als je trouwens verder bent in de game haal je de maximale insight binnen notime.
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Pfff ik heb echt een hekel aan dit. Game is echt veeeeeel minder leuk geworden nu. Blegh wat een schijtenemies en kansloze wending in het verhaal. Sfeer is direct verdwenen nu

    Edit: De irritante enemies toch zelf doodgekregen! ging de bel maar rinkelen alleen vond het te lang duren en toen lukte het opeens wel. Daarna kreeg ik direct 2 gasten :p de rest van die enemies afgeslacht en nu ben ik bij

    The one reborn

    eeeeeeeeeen dood :p hahahaha! get rekt kut beest

    Edit 2:
    Holy shit! Nieuwe gems gekregen en mijn wapen ook verder op kunnen graden. +8, B rating in strength, skill en arcane. 180 Physical en +259 door gems nu :eek: Rapemode incoming!

    Eigenlijk ben ik nu ook veels te sterk voor de meeste enemies, maar I don't care :p
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2015
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Zou iemand die al verder dan halverwege/drie kwart van de game is, mij kunnen vertellen hoe ik verder moet :p?
    Ik heb als laatste boss de
    One Reborn
    gehad. Nu heb ik echt geen flauw idee waar ik heen moet.

    Ik heb wel meer insight gekregen. Zit nu op 28 insight en opeens zag ik heel veel bizarre dingen :eek: Insight.. Makes sense now
     

Deel Deze Pagina