Ik verwacht niet dat ik vaak zal meedoen, maar voor het geval dat, even een paint gemaakt: http://xboxclips.com/PimSmeets/f57ba2c3-ae65-41e3-a8bf-438193849ca8
Bedankt Dat painten is verslavend zeg... Elke keer denk ik, zo is die wel klaar.... Maarrrrrr toch even dit proberen, en dit, en dit....
Painten met Forza is inderdaad verslavend maar kost veel vrije tijd. Bij sommige auto,s kan je bepaalde achterspoilers niet gepaint worden. Wel jammer.
volgens mij doen ze dat expres zodat niet iedereen met photoshop een prachtige auto in elkaar kan zetten. Probeerde net je tijd op Sebring Club te verbeteren maar die is nog best scherp. Moet ergens nog een halve seconde vandaan toveren...
Je hebt in ieder geval door hoe de auto is getuned in het rijgedrag. En soms is het beter om ff door te "rollen" dan gas bijgeven.
Ik wil ook wel meedoen, lijkt me leuk. Ik kan meestal ook op zondag! Stel je kan of je kan niet, hoelang van tevoren moet dit bevestigd zijn? Sorry als ik hier overheen heb gelezen. #94
Zal er eens op letten. Ben denk ik iets te snel met mijn gas, achterkantje wil nog wel eens losbreken. Al vind ik dat aan de andere kant ook wel geinig... Jij speelt wel met een stuurtje zeker? Zo vloeiend kom ik met mijn knuppeltje helaas de bocht niet door...
Vandaag aardig wat ronden gereden op Yas Marina South mijn snelste clean ronden was 1.10.6xx, rond welke tijd zitten jullie?
Nice!!!, het mooiste is een dag van te voren, maar er is vooralsnog geen verplichting omdat de lobby waarschijnlijk niet vol. Wel is het handig voor de host om te weten of je wel of niet komt racen. ik dacht 1:08.00 oid. ik weet alleen niet of dat clean was
Ik heb gister ook een uur lang rondjes gereden op Yas Marina South. Toch even kijken of ik het nog kan. Ik reed constant met loyallronin als ghost, die had een 1.08.xxx. Daar ben ik niet aan gekomen, maar in de laatste 10 min kwam ik opeens wel net onder de 1.10. Wellicht wel dat ik iets te veel curbs heb meegepakt...
Soms iets andere lijn of later op het gas . Maar het belangrijkste is dat je de baan en de auto steeds beter leert kennen door te oefenen.