Battlefield: Hardline

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 27 mei 2014.

?

Ga jij Hardline op release halen? Zo ja op welk platform?

1. Nee, niet van plan

39,1%
  2. Ja, op de Xbox One

37,9%
  3. Ja, op de PS4

18,4%
  4. Ja, op de Xbox 360

1,1%
  5. Ja, op de PS3

1,1%
  6. Ja, op de PC

2,3%
  1. TheJazzJaime

TheJazzJaime Aspire to inspire before you expire.

Leuk Bevonden:
    6
    Zijn er mensen hier die 's avonds regelmatig aan het knallen zijn? Ik speel voornamelijk alleen en het lijkt me wel gezelliger om met een 'headset' team te spelen.

GT: TheJazzJaime

2. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    ik voeg je wel toe, je mag mij ook toevoegen. ben pas in de avond thuis. gamertag heuft.
    ik speel niet met headset, maar heb er wel eentje. dus kan hem wel gebruiken.

3. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Voeg mij maar toe. Wanneer ik online ben kan je me altijd een invite sturen.

4. TheJazzJaime

TheJazzJaime Aspire to inspire before you expire.

Leuk Bevonden:
    6
    Top, heb jullie beide toegevoegd!

5. Robbdie

Robbdie Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb hem net binnen. Ik voeg jullie ook alledrie toe als dat oké is:). Heb wel zin om met een groepje te knallen van het weekend. Mijn GT is gewoon 'Robbdie'.

6. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Zal jullie ook even toevoegen. Ben vaak later op de avond aan het gamen. Als je ziet dat ik BFH aan het spelen ben mag je me altijd een invite sturen.

7. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Nou moet Battlefield het normaal al niet hebben van zijn ijzersterkte campaign, maar Hardline is wel heel erg slecht zeg :+ Wat is dit fout zeg!

8. Robbdie

Robbdie Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Vind er inderdaad geen hol aan. De Multiplayer is wel erg goed zeg:). Vind hem misschien hem mjsschien wel beter dan bf4

9. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik vermaak me ook wel met de multiplayer, maar ben bang dat het wat snel gaat vervelen. Ik speel nu voornamelijk Heist en dat werkt prima op de wat kleinere maps die er ook voor zijn gemaakt.

Toch mis ik het 'grootse' uit BF4 een beetje.

10. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Jup, dat mis ik ook een beetje. Speel nog steeds veel Hotwire en Blood Money maar begin het wat saai te vinden. Vind het ook tergend dat je niet de hele tijd met hetzelfde wapen kan spelen ivm het switchen :mad:

11. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja dat is ook een grote ergernis. Je kan pas bij 1200 kills een wapen vrij spelen voor beide partijen. Maar volgens mij heb ik na ruim een jaar in Battlefield 4 nog niet eens zoveel kills met 1 wapen :+

12. Robbdie

Robbdie Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Waarom kan ik niet van squad veranderen?:confused:

Hmm raar. Nu doet hij het wel.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    SP begon wel grappig. Beetje sneaken etc. Maar na een paar episodes had ik het wel gezien. Was zo makkelijk steeds en ook wel saai. Constant mensen taseren en freeze roepen en niemand zag het haha.
    Ben toen gewoon lekker rambo gaan spelen. Had echt geen zin om nog lang de SP te spelen. En richting het einde wordt die echt slecht. In het begin heb je nog een beetje de copshow gevoel maar later wordt het gewoon lachwekkend.
    Die tank. Ik zat toen echt hardop de lachen.
    Iedere keer die lame SP erbij bij BF. Ze kunnen het niet. Zelfs Visceral niet. Dus laat het lekker achterwege.

14. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik had vanaf de eerste missie al het idee dat ik een ontzettend slechte aflevering van CSI aan het kijken was. Die personages ook echt, je hebt stereotypes, en stereotypes... maar dit is te obvious :+

15. Robbdie

Robbdie Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hmm. Heb toch nog telkens het probleem dat ik niet van squad kan ruilen tijdens een potje, ook al zit ik maar met één iemand anders. Iemand die weet hoe dat komt?

16. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Je kan alleen switchen als je leeft. Je moet dus eerst spawnen en daarna je squad veranderen.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarschijnlijk omdat die locked is omdat diegene het potje is gestart via squad join.
    @McSparkle kan je ook tijdens het potje doen. Start drukken en dan met RB naar team. Naast boost.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  19. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Ligt het aan mij of is de auto-aim bij deze game echt gigantisch? Ik zie mijn crosshair soms de gekste dingen doen zonder mijn invloed. Switchen tussen twee tegenstanders die naast elkaar staan, meebewegen met sprintende vijanden enzovoorts. Ik had het idee dat het bij de voorgaande battlefields veel minder was. Hebben jullie dat ook?

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nope. Vond het in BF4 een stuk meer eigenlijk. Zie ik ook aan mijn accuracy.

Deel Deze Pagina