Hallo mensen.
ik weet niet precies waar ik dit het beste kon plaatsen, dus maar in algemeen.
tl;dr: oproep ivm vaste raid invaller of GTs
We hebben een vaste XBO destiny groep van 6 man die elkaar ook allemaal persoonlijk kennen (binnenkort wellicht 7 man) en allemaal uit limbo-land. We spelen voornamelijk voor de gezelligheid en natuurlijk ook de loot
De meeste van ons zijn in december met Destiny begonnen en we zijn ook niet de beste spelers (kuch). Geen crucible voor ons en onze clan naam "NoobsInSpace" zegt ook voldoende (achievement). De helft van ons kan het redelijk en die dragen de andere 3 dan ook, wat ook geen probleem is.
We hebben met Raids niet zo veel ervaring, VOG normal 2x uitgespeeld maar het gaat nog niet zo snel (1u45m laatste keer). Gehaald zonder externe hulp, natuurlijk wel met YT/Reddit guides etc. Het ging er om dat we VOG zelf zouden halen, wetende dat we enkele zwakkere spelers erbij hebben, na heel wat pogingen was dat gelukt (15u).
Echter, aangezien de meeste van ons allemaal ouwe lullen zijn (35+ en 1tje van 25) is het plannen van een Raid vaak lastig ivm werk/family etc. Alleen op de zondag kunnen we allemaal en dan max van 19:00 tot 21:00. Soms starten we VOG in het begin vd week om de rest later in de week te doen maar zelfs dan is 5 man samen brengen al lastig. We hebben LFG eens geprobeerd maar veelal niet-nederlanders (communicatie) en vaak is zoiets 1 malig wat ook niet zo handig is.
We zoeken nu dan iemand die misschien niet zo veel ervaring heeft met VOG/Crota maar wel vaker mee wilt doen (vaste invaller).
Of meerdere mensen die het niet erg vinden om af en toe een groep te helpen maar dan mogelijk wel op een langzamer pitje (maw, bereid je voor op meer wipes).
Interesse? msg me dan hier of op xbox @ quicksilv
Wat extra info: allemaal L31 met voldoende legendary/exotic wapens. Team heeft 1 gjallarhorn + 1 truth, meeste hebben IB + Red Death. Nightfalls doen we elke week en dat gaat goed. 2 man hebben 2 alt guardians. VOG hard willen we gaan proberen. Crota nog niet echt aan begonnen (als team komen we nog niet langs Abyss, wel 2 spelers die solo de abyss halen, 1 die The bridge solo doet)
Ps: bestaat er ook een nederlandse LFG (behalve hier?) of waar kan ik de NL community vinden? Andere tips om in contact te komen met anderen zijn ook welkom (Tower/ROC weet ik)
Klik om te vergroten...