1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Bloodborne

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 10 jun 2014.

  1. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Achter One Reborn is een locatie wat je zogenaamd moet "activeren", ga daar maar eerst heen dus :+

    Het is trouwens wel zo dat je de rare dingen vaak ziet omdat je verder in het verhaallijn komt, het verschil is gigantisch als je bijvoorbeeld Rom hebt verslagen.
     
  2. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Die hunter ben ik voorbij gelopen en later toen ik hoger level was hem alsnog neergehaald, had maar 2-3 meppen nodig. Later zal je ook geteleport worden naar 1 van de latere levels waar je alleen weg kunt komen door vijanden te skippen.

    Holy Blade? Moet je eens in je 3de slot een gem stoppen met bijv + % fire/bolt/arcane damage, dan zal de physical damage van het wapen komen te vervallen en heb je een elemental wapen :) (helaas zie je geen glow oid).
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee hoor :) gewoon afmaken. Mij is dat ook gelukt daar alles te killen met level 30 :)
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik vond het ook echt een kutstuk. Tot aan die gast op het dak kan je overigens wel alles voorbij rennen! Die gast verslaan en dan rustig verder. Dan kan je nog twee shortcuts vrij spelen.

    De ene is al eerder genoemd (en kom je uit naast de gast op het dak)

    de 2e

    Eenmaal een stuk verder, na het verslaan van twee wolven) kan je in een huis waar je helemaal naar boven kan. Als je daar de deur opent kan je in het vervolg in 1x direct rechtdoor en je naar beneden laten vallen van de daken (ipv naar links de eerste brug over). Dan kom je uit bij deze deur.
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik vind het jammer dat ik door mijn te hoge level niemand hier verder kan helpen. Misschien maar een alt aanmaken. Welk level zijn jullie?
     
  6. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik ben nu 30 of zit er erg dicht tegenaan. Gisteren niet echt kunnen spelen.

    Die machine gunner is niet zo heel moeilijk en om er te komen is ook niet lastig, je kunt alles voorbij rennen. Maar ik heb het idee dat je van 2 kanten kunt komen? Want die shortcut bij die trap naar de machine gunner toen, dat is voor mij geen shortcut. Ik start in een chapel en ren dan naar beneden toe. Ik had die machine gunner na 2 of 3x dood. Had hem er afgemept en kwam daarna niet meer terug. Beneden staat ook nog een wat lastige mob die nogal wat hits nodig heeft, maar echt heel lastig is die niet. Als die dood is, spawnt die ook niet meer.
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Overnieuw begonnen :p god wat een lelijk poppetje haha. Het komt goed uit dat ik een aantal speedruns gezien heb en dus weet wat ik moet pakken en zo snel mogelijk moet doen om snel ergens te zijn :) Ik zal wel ergens rond lvl 25 stoppen dan
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Kun je ook npc's summonen ?
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Voor zover is dat mij niet gelukt.

    Hoppa Father Gascoigne van de map afgegooid :+ na 5 try's. ghehe
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Van de map afgegooid, waar en hoe ?

    EDIT
    Gisteren die MoFo met gatlin Gun ook 'gekilled'. Het kwam niet eens zover, wat een sukkel:

     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik kan er op internet niks over vinden, maar zag het gebeuren in streams.

    Je rent langs hem als je binnen komt en gaat dan op de trap wachten. Je wilt hem daar staggeren met je gezicht naar de linkerkant van de trap. Met wat mazzel en oefening gooi je hem daar zo over de railing en valt hij door de map heen :p moest het gewoon even een keer proberen. Waarschijnlijk had ik hem al veel sneller doodgekregen als ik gewoon normaal hem gekilled had.

    Welk level ben jij Gakkie? Ik moet nog 5 insight en dan kan ik de co-op bell kopen.
     
  12. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Hahaha, ik wist niet eens dat dat kon... maar je liep wel erg om. Je kon gewoon continu rechtdoor rennen en die kogelregen ontwijken (ipv rechtsaf en dan binnendoor lopen). Was je er binnen 1 minuut.
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Volgens mij ben ik 29 ? Weet het niet. Gisteren 4 levels omhoog gegaan op weg naar BSB ...

    Better safe than sorry :)
     
  14. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Ja als je met Alfred hebt gepraat kan je hem summonen bij Blood-starved beast
     
    Gakkie vindt dit leuk.
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Zoiets las ik ergens ja, maar hoe en waar dab. Vroeg me gewoon af of dat kon, omdat dat ook in de Souls games zit ...
     
  16. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    828
    Aan de rechterkant van de trap die je afloopt, in het gebied voor die church met al die brandende fakkels en alles, staat een note geloof ik.
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik ben nu level 19 dus kan met dit poppetje helpen. Sherpa Monk is here if you need him
     
  18. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5

    Paar dagen druk en niet kunne nspelen nu lekker weekend!!!

    baas was inderdaad een eitje...
    De eerste keer dacht ik als ik op PS home drukte dat de game pauzeertje maar dat blijkt niet zo te zijn!!!!
    balen om zo dood te gaan..

    Dus net de baas versalgen, maarree... vanaf wanneer kan je de blodoechos uitgeven en levelen? en waar kan je dat doen?

    EDIT: AH net terug nar de jagersdroom en daar staat die vrouw waar je kan levelen...
    Welke stats zou nou aan te raden eerst te levelen? ben beetje nieuw bij het levelen op deze manier/de soul games

    en waar moet ik nu heengaan? want die brug loopt verder dood
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik had je al uitgelegd waar je dat moest doen... Ffs lees eens een keer. Je tagt zelfs een bericht van dezelfde pagina

    Edit: oké blijkbaar heb je het nu wel gelezen :)
     
  20. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    haha jup, maar wat zijn handige skills eerst te levelen?
     

Deel Deze Pagina