[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

1. Stuur

40,6%
  2. Controller

59,4%
  1. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Dit wordt zo bizar gaaf straks!
    En de career in deze game ziet er ook (eeeeeindelijk eens) uitdagend uit! :)

2. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Blijft alleen jammer dat er maar 16 man in een lobby kunnen.

3. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203

XboxOnly.nl

4. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou dat ziet er behoorlijk vet uit. Je ziet wel dat de bomen in de game wat fletser zijn dan in real life. Over het algemeen is het contrast wat minder van de game. Verder ziet het er super strak uit.

5. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    _O_

http://en.pcars.shoutwiki.com/wiki/Physics

Project CARS: Addressing expectations on realism and simulation
    This is not a FAQ. This is not a guide. During the development of Project CARS queries and realisations were made in discussions between the WMD forum members and the development team. What emerged was evidence that reality – as simulated in Project CARS – doesn’t always align with common expectations.

The idea here is not to provide all the answers, but to present the information and evidence from the development of Project CARS that challenged our assumptions and expectations, so that when you find something that might not seem right you’ll start asking questions, looking for information and delving further into the wonderful world of motorsport and the complex reality of driving dynamics that don’t always make sense when pushed to or designed for the limit.

The information here is focused mostly around driving dynamics and racing structure and is paraphrased from the actual conversations on the forum, but as it isn’t a FAQ or guide you are free to absorb the information as you like.

6. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Wel al paar maanden oud document maar interessant. Binnenkort maar even XBW competitie plannen aankondigen. :)

7. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Oh naja, ik had het nog nooit gelezen. Stonden voor mij dan ook een hele hoop nieuwe dingen in, ondanks dat ik van mezelf schat redelijk op de hoogte te zijn.
    En anders is het wellicht iets voor in de startpost.

8. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik herinner me dat ik in Forza Motorsport 4 eens, na een lange online-race die XBW in het live-gedeelte organiseert, de bandentemperatuur en bandenslijtage van de verschillende deelnemers met elkaar vergeleek (adhv telemetrie-gegevens). Ik kan het niet meer terugvinden, maar ik meen me te herinneren dat de banden van stuurwiel-gebruikers er gemiddeld gezien nog behoorlijk wat beter uitzagen dan die van controller-gebruikers (gemiddeld). Logische verklaring kan zijn dat stuurgebruikers vloeiender (kunnen) sturen dan controllergebruikers.

Benieuwd of we die verschillen ook gaan zien Project Cars (verwacht van wel) en of dat in online races tot verschillende strategiëen kan gaan leiden en of tot controllergebruikers waarvan de pace in de slotfase inkakt vanwege versleten banden waar stuurgebruikers nog heel eventjes door kunnen. Lijkt me interessant, heb er zin in!!

WorkingTitle vindt dit leuk.
  9. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
  10. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Na de price increace van 30% bij Fanatec ben je nu zo'n 1200-1500 kwijt aan de base met rim en als je geen pedalen hebt komt daar nog weer 100-250 bij. Belachelijk. :+

11. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    So much for good news. Kan gewoon een rijdende auto kopen voor dat geld. Over 5 jaar bij de nieuwe next-gen istie weer waardeloos.

12. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Is inderdaad heel apart. Ik snap dat de koers niet goed is atm, maar ik zie andere bedrijven ook niet zomaar de prijzen 30% omhoog gooien.
    Was van plan om de Clubsport Pedals te halen, maar dat laat ik nog maar even zitten...

13. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Lijkt Ajax wel.

Muamba123 vindt dit leuk.
  14. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Is Fanatec niet een Duits bedrijf? Vind t prijsverschil tussen EU en VS absurd.

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Jep. Zijn Duitsers.

16. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    :D:D:D

17. NovaCaine

NovaCaine XBW Racer

Leuk Bevonden:
    80
    Heeft iemand nog een idee waar je de limited edition kan pre orderen? Of zijn ze overal uitverkocht. :'-(

18. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
  19. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Prijzen zijn echt absurd....

20. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Het stuur met FFB van Thrustmaster is al wel een stuk goedkoper geworden sinds zijn release. Kostte eerst ruim €350,- en is nu al voor €269 te krijgen. Jammer genoeg zitten er maar 2 pedalen bij en wanneer je de shifter koopt moet je ook nog eens investeren in een nieuwe pedalen set. Sneaky manier van Thrustmaster om aan je geld te komen ;(. Het enige wat me écht tegenhoud is dat de sturen van de 360 niet meer werken op de One, niet omdat het niet kan maar vanwege een licentie. Bij de opvolger van de X1 wordt het nieuwe stuur waarschijnlijk dus ook een waardeloos stuk plastic.

Deel Deze Pagina