Thre Dog Het kwartje wilde nog niet vallen bij deze zin "Because one barrel ain't enough, and two is too few.". Maar ineens zat ik aan die ene zin te denken wat Three Dog altijd zei "Because one dog ain't enough, and two is too low, it's me, Three Dog!" Best grappig
Balen van die framedrops zeg. Jammer dat ze het als 1080p/60f verkopen maar dat dus lang niet waar kunnen maken. In co-op schijnt het nog een tikkeltje erger te zijn. Bij deze game had ik misschien wel liever 30 fps zonder drops. 60 frames is vooral fijn bij multiplayer shooters maar maakt bij een non-competitive game iets minder uit.
Borderlands 2 op de 360 draaide prima, ook in coop. Ze hadden gewoon locked 30 fps moeten kiezen idd ...
Heb nu 3 classes geprobeerd, Axton en Zer0 in singleplayer en met Krieg wat aangekloot in co-op. En ik vind Zer0 het tofste dus ik denk dat ik die maar vast ga houden. Heerlijke game, nu al. Oh dit is het Pre-sequel topic.
Iemand die me misschien kan helpen, ik zit vast op de Nexus. Ik ging is kijken daar maar ben nog level 6 en deze level is 30 en niet komt ik niet meer terug ;( Er zit geen travel station...
Wel. Dit is een irritante en behoorlijk stomme designfout. Ga gewoon rechtdoor totdat je niet meer kan. Als je niet begrijpt wat ik bedoel, check continu je map. Na 2 van die lights travels kom je bij een platform waarbij je vanaf een jump platform naar voren wordt geschoten. Probeer in deze veld zo snel mogelijk naar voren te lopen want aan het eind is een lift. Deze lift brengt je naar een travelstation. Pas op voor vijanden want die killen je zo. Dit is de enige manier om eruit te komen. Hou vol, het is mij ook gelukt, kost een paar keer dood gaan maar het gaat je lukken. Lukt het je niet? Dan is het helaas, maar een nieuwe game starten.
Ja dat heb ik geprobeerd, zodra ik dat ik dat jump station heb gebruikt en je gaat naar boven dan met 1 schot ben je al bijna dood door die vliegende robots.
Als ik in mijn eigen game zit kan ik geen andere users joinen (niet in me friend list), hoe dat ik dat dan? Vrienden in me vrienden lijst hebben dit spel niet...
Ik heb het spel zelf niet maar normaal kan je in Main menu zoeken naar games die je kan joinen (dit was BL 1&2)
Options knop (of start, in geval van Xbone gok ik) en je krijgt het menu. Daarin kun je je kiezen voor netwerk options. Die staat als je de game opstart ALTIJD op LAN. Elke. Keer. Weer. Dus elke keer op online friends zetten of helemaal open, dan kan iedereen je joinen. Hmm, kan een MOD de titel van de thread aanpassen, aangezien de Handsome Collection hier nu volop wordt besproken?