Oké, ik merk echt dat ik onzettende moeite heb om lang geduld te behouden met deze game. Heb 'm op de release en de dagen daarna gespeeld maar ik bleef maar dood gaan. Ik heb deze game echt zwaar omderschat haha. Maar gister besloot ik de game weer op te pakken en boekte ik eindelijk progressie. Ik merkte dat ik eerst zo min mogelijk blood vials wilde gebruiken om ze op te sparen, daardoor ging ik ook vaak dood. Nu gebruik ik ze een stuk vaker en heb ik die complete armor set gekocht en even flink doorgezet. Ben net voorbij de twee weerwolven op de brug en een stukje in het riool gegaan en besloten weer omhoog te gaan, heb daardoor een gate kunnen openen als shortcut wat flink scheelt. Ook gebruik ik meer de blunderbuss, al had ik achteraf misschien beter een pistol kunnen kiezen. Straks ga ik weer verder, ben benieuwd hoe ver ik kom!
Spoiler: Blade of Mercy Ik heb met haar gesproken in de Rafters bij de sewers, maar haar niet meer gezien daarna. Ze zou bij Cathedral ward moeten verschijnen. Heb jij haar gekilled ?
Spoiler Eileen the Crow Location's Location 1 - On a rooftop accessed via rafter areas near an enterance to the sewers near by Central Yharnam. Location 2 - Next to a fenced off ledge at the front exit to the Cathedral Ward lamp. After exiting the doorway, turn left. Note: You must have opened the area shortcut next to Wooden Shield, shortcut is de poort die je opent met het gekochte Hunter Chief Emblem ( poort richting Vicar Amelia ) Location 3 - Fighting Henryk's at Tomb of Oedon. This Lamp will not be accessible and will need to be traveled to via the Central Yharnam or Cathedral Ward lamp - Location 4 - Fighting at the Grand Cathedral. This event will occur after slaying Rom, the Vacuous Spider Heb je die shortcut bij 2de punt gedaan? Door quest te volgen ontvang je een aantal gestures bovenop normale rewards en Spoiler Hunter of Hunters convenant
Nee, maar je kan runes nemen waardoor je extra vials mee kan nemen. En de forbidden woods je hebt nu het password om die deur te openen. Verder kan je ook links van die kathedraal gaan waar Amelia in zat om naar Hemswick te gaan, waar je 2 optional bosses hebt + een tool om die runes te gebruiken.
Ga ik daarnaar toe. Eerst ff de crow helpen... Blijft debiel dat je niet van lamp naar lamp kan travellen. Nu heb je steeds twee vd lange loading screens
Gek dat ze daar voor gekozen hebben idd. Van lamp naar lamp scheelt veel tijd en kunnen ze ook gewoon doen dat alles weer is gespawnt
Ik kan ook rechts vd cathedral. Heb daar twee hunters gekilled en kan daar twee kanten op. Kom je later nog neem ik aan ?
Daar kan je later pas heen edit: ik denk dat ik er wel klaar mee ben. Dit gebied is echt te kansloos gewoon met al die frenzy, slow poison en one shot rotsen op je kop..
Spoiler Als je die brief leest Cainhurst summons dan komt er een koets daar die je naar Cainhurst Castle brengt
@Maddmonkey Maak je nog een filmpje over dat farmen in die Prison? Ben overigens wel aantal levels hoger weer, gewoon door exploren. In dat optionele stuk (Hemwich...) ben ik nu bij een stukje waar twee van die dikke dudes met bijlen staan (zoals die ene helemaal in het begin) ...