[PS4] Bloodborne

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 10 jun 2014.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    De clinic krijgt nog een leuke wending haha

Wat kan je met die cords smoke? Heb er 2 nu

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Check even goed over die cords. Die heb je nodig voor de true ending. Zou zonde zijn als je het mist. Je hebt er 3 vd 4 nodig voor de true ending

3. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Oké en al die npc's waar jullie het over hebben? Heb daar wat andere keuzes in gemaakt namelijk.

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Die verschijnen in de chapel. Twee geven je een speciale bloodvial, die extra sterk is en eentje die ook tijdelijk stamina regen geeft. Zolang ze daar zitten kun je een nieuwe vial vragen als je hem hebt gebruikt. Gewoon een extra en extra sterke vial voor bij Boss fights eigenlijk. En verder levert het voornamelijk gestures op.

Welk armor gebruiken jullie eigenlijk. Ik gebruik al een tijdje de casgoine set. Die heeft betere resistance tegen poison en dat is in de woods wel lekker. Verder nog niet echt bijzondere sets gezien ...

5. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja, dat bedoel ik dus :) die van mij zijn daar niet. Bedoelde meer of die nodig waren voor bepaalde eindes ofzo

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Nadeel van de Holy blade is dat ik nog amper mijn gun gebruik, Tis eigenlijk gewoon weer Dark Souls Two handed :)

7. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nadeel? Gun ook totaal niet nodig verder joh :+ gewoon die cannon pakken in het bos en die kogels zijn zo op :+

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Canon heb ik inderdaad gevonden, maar heb nog geen 30 str. Gebruikt die echt 10 kogels per keer ? Dan kun je maar twee keer schieten ...

9. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    4 keer als je blood kogels gebruikt :)

Ja, wat ik in sommige bossfights deed was dus 4 keer met een ge-upgrade cannon+ bone marrow ash knallen en dan is een boss al bijna dood. Dan ben je iig wel blij als je een goed 2-handed wapen hebt in de gebieden ertussen

10. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    BB nog niet verder gespeeld. Ik wacht eerst op een patch om de performance ietwat te verbeteren. Het gaat mij dan vooral om de laadtijden. Of wellicht dat ze toelaten tussen lampen te warpen.

11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja. Zijn nodig voor umbilical cords. Ten minste. Voor eentje ervan. En die cords zijn nodig voor de true ending.

Ik gebruik de crow armor. Maar die heb je alleen als je Eileen hebt gekilled

12. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Er is trouwens ook een lange questline voor Elleen (waar je uiteindelijk ook haar covenant kan joinen en een aantal gestures) en op die manier kan je ook de crow armor unlocken. ;)

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja weet ik. Maar wist ik veel. Ik zag haar staan. Dacht yes, free charge attack. Wist ik veel dat je met haar kon praten

14. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Haha daar had ik dus het probleem dat ik al een beetje "gespoiled" was, ik wist direct al dat ze een friendly NPC was mede door wat footage die ik voor het spelen had gezien. :+

15. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Die Crow bitch is wel bruut snel.. Krijg er niet doen en ik wil haar outfit hebben

16. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik ben bang dat ze die laadtijd problemen niet echt kunnen verhelpen.. lijkt me eigenlijk een core engine probleem het is best impressive hoe die gebieden naadloos inelkaar overlopen.
    Ik zou me er niet door laten tegenhouden wachten kon nog wel eens heel lang duren.

17. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    De laadtijden vind ik niet eens zo heel storend... Mag altijd sneller natuurljk

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Wel als je van gebied naar gebied wil. Moet je eerst naar de Hunter's Dream en dan weer laden naar de area war je naar toe moet ... EN als je wat backtracking doet en dus veel heen en weer gaat wordt dat toch echt wel irritant.

19. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Dat is opzich wel zo. Maar backtracken betekent ook weer progressie... Maar neemt niet weg dat het idd vervelend kan zijn

20. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Het is meer dat ik het stoer zou vinden als je zou kunnen warpen naar een ander gebied, zonder de hunter's dream te bezoeken. Dat zou al een stuk van de laadtijd schelen. Zal er idd binnenkort eens mee beginnen. Life... en focus op andere games.

Deel Deze Pagina