1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Star Wars: Battlefront

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 jun 2013.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Gewoon PC natuurlijk :cool:
     
  2. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Of ze gaan even wel moeite doen daar bij Dice om de game er verdienstelijk uit te laten zien. Ik verwacht geen 1080P 60FPS, maar ik verwacht beter dan de huidige EA shooters. PC= no thanks.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dus ook echt jaggies in BF op PS4? Ik dacht juist dat het erg clean was. Ja die jaggies zijn nogal behoorlijk irritant inderdaad.

    gameplay trailer en nieuwe volle trailer van The Force Awakens? Sweet.

    https://www.reddit.com/r/StarWarsBa...r_wars_battlefront_reveal_details_date_exact/
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2015
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Tja...je hebt er weinig aan, maar game zal er wel heel fraai uit zien dan :)

    [​IMG]
     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dan is het volgende antwoord "Op PC"
    Ik zie liever hoe het er op de consoles uitziet.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben eerder benieuwd hoe het eruitziet qua stijl. Je hebt natuurlijk steeds de oudere games in gedachten omdat er niks anders is nog.
    Hoop alleen dat ze ook wat MP laten zien in de trailer. Maar DICE kennende is de eerste reveal altijd SP.
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja inderdaad, hoe ziet de gamer er uit qua stijl en hoe speelt de gameplay (met name t.o.v. Battlefield). Ben erg benieuwd of het een totaal eigen game wordt of toch erg veel een Battlefield-kloon. Hoop het niet! Battlefront speelt heel anders en dat vond ik ook altijd zo tof. Erg laagdrempelig.
     
  8. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ergens hoop ik wel dat ze een deel van de functionaliteiten overnemen van BF4. Ik denk bijvoorbeeld dat Conquest Large er wel in gaat zitten evenals de 4 verschillende classes. Het kan de game alleen maar ten goede komen. Het wiel opnieuw uitvinden betekent ook nieuwe bugs, alles weer unbalanced, game modes die niet functioneren etc etc. Ik denk dat ze met alleen het thema en de single player al meer dan voldoende variatie aan kunnen brengen. Waarom zou je de sterke punten van je franchise niet gebruiken? Dan hadden ze het net zo goed door een andere ontwikkelaar kunnen laten maken. Al verwacht ik wel dat ze er wat meer tijd en energie instoppen dan Hardline.
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Hadden de oude Battlefront games überhaupt SP's?
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Krijgt de game nou wel of geen third-person camera? Op NeoGAF las ik in de samenvatting van alle features dat er wel een third-person component in zit.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zit erin ja. Maar dat kan alles zijn. In BF games zit ook third person alleen is dat voor voertuigen


    Jup. :)
     
  12. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja maar de SP was toch eigenlijk gewoon de multiplayer maar dan met een logische volgorde en verhaal erin? :+
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    In deel 1 een beetje ja. Maar kon je gewoon alleen spelen etc.
    In deel 2 waren het iets van 20 campaign missies ofzo. Heette ook volgens mij Rise of the Empire.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmmm i see. Het is in ieder geval beter dan first-person only. Het zou super zijn als we onze characters ook in third-person zien, maar zo niet, dan in ieder geval de voertuigen nog wel.
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Bij voertuigen is her idd prima dat je zelf kunt switchen maar bij het schiet gedeelte heb ik liever dat het niet kan. Heb toch altijd het gevoel dat mensen in third person een voordeel hebben omdat ze om hoekjes kunnen kijken :+
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Haha true. Maar hoe gaaf zou het zijn om je Stormtroopers etc in third ook te kunnen zien? Ben benieuwd wat we gaan krijgen.
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik koop het spel sowieso wel, maar third person voor je character zou helemaal geweldig zijn. Ik reken daar echter niet op. DICE is toch meer van de 1st person view met hun games.
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    De game MOET wel 3rd-person hebben. Juist dat maakte de originele games zo vet, je zag gewoon je eigen Storm/Clone Trooper/Rebel/Droid in die wereld rondlopen. Dat maakte het zo bruut!
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat is daar nou zo speciaal aan. Lopen waarschijnlijk tig teammates rond die er hetzelfde uitzien. Die kan je dan mooi bewonderen vanuit first person. :p
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Haha heerlijk de meningen verschillen nu al. :+ Nee, ik vond dat juist zo vet aan Battlefront. Kijk hij speelde ook lekker in 1st-person, daar niet van. Maar toch. Met je jetpack in 3rd person over Kamino vliegen. Zalig. :cool:
     

Deel Deze Pagina