Graveheart, Thiez, Sake1989: bedankt, ik heb jullie net toegevoegd (had forum ff niet gevolgd).
Meeliften is mij geen probleem, alle hulp is welkom.
VOG Hard is ook goed, we zijn als groep niet zo heel goed maar na wat pogingen (en strategie wijzigingen) zijn we bij templar beland. Alleen daar zaten we na 1,5 uur kloten vast (heavy synth maakt dat duur grapje voor de meesten).
We snipen van boven en als Relic Holder ren ik achter de harpy's aan (en doe hidden left/right). Omdat niet altijd tijdig die Oracles werden aangegeven is er iemand in de Templar toren gekomen die op hidden links schiet.. Werkte ook niet zo goed want hij deed geen DPS op Templar. Toen verplaats naar de Spirit Bloom rots zodat hij hidden left/right kan zien en DPS kon doen. We halen ongeveer 7-8 Templar Teleports voordat we een oracle missen, ik dood ben of te veel snipers dood zijn (rockets, granaten etc) of wingman. Hoeveel teleport rondes zijn er ongeveer nodig? we hebben ook al tot enrage gespeeld en ik help al mee door met Truth te schieten als Relic Holder (als het kan) maar Templar had nog 25% health in onze beste ronde
Heeft iemand wat tips om Templar Hard vanaf sniper positie te doen? we hebben maar 1 ghorn dus onze DPS is waarschijnlijk gewoon niet goed genoeg? Ice breaker doet 2500 dmg maar ik heb geen idee hoeveel health templar eigenlijk heeft. Ik las dat Dragon's breath de beste rocket launcher is en die hadden we nog niet gebruikt, daar hebben we er 2 van (1 pas 331). Dus dan hebben we 3 fatsoenlijke rocketlaunchers, de andere heeft een Ice breaker en 6de man heeft een Thunderlord (die zou ook goed werken?).
Nu ik toch vragen stel, weet iemand of de volgende wapens zinvol zijn tegen Templar (van 6de man):
Suros regime - ik neem aan van niet (te ver af, te weinig impact)?
Thunderlord
LDR
NITC scout - heeft geen VoC
Atheon's Epilogue
Hezen Vengeance (300) of One Way Ticket (331)? 3 in tube vs 2.
Heeft Hezen eigenlijk nut in VOG? ik weet dat die de Oracle Perk heeft maar ik zag laatst dat iemand zijn ghorn aan de kant zette en Hezen heel veel gebruikt had (1 van ons deed met andere groep mee en ik zag dat in de game stats).
Zijn rocket launchers met cluster bommen beter of slechter tegen templar? DBs Flare doet juist extra damage en ik zag dat Truth 2750 + 950 damage doet (geen idee waarom ik 2 dmg hits zie)
Granaten gooien op de Templar hebben we nog niet geprobeerd.. Ook geen weapons of light (als dat al kan) of andere supers (sunsinger flare granaten wellicht??). Detainment breaken wisten we ook nog niet snel te doen maar ik heb daar wat tips voor opgezocht (melee, golden gun op 3 detainments, Ice Breaker vanuit detainment doet tevens 1000dmg op templar en schiet schild kapot).
Voor detainment (rockets) schieten deden we ook nog niet. Ik denk dat we met deze tips templar wel halen maar als iemand nog goeie tips heeft dan hoor ik ze graag (welke wapen/combo werkt goed bv). Ik las dat Found Verdict het snelste is om detainment te breken (1.5 sec), 2 warlock melees gaat ook snel. IB heeft 3 schoten nodig. Zijn alle shotguns snel of alleen Found Verdict?
Hieronder zijn 2 highlights te zien, misschien dat een andere relic holder nog tips voor me heeft wat ik beter kan doen? of niet moet doen, etc.. ik ben soms wat traag met mijn super gebruiken denk ik, maar die harpies doen echt meer damage dan ik verwacht had. 2-3 kunnen me gewoon uitnemen dus werd ik een beetje voorzichtiger met ze. Ik had later ook pas door vanuit waar ik het beste kan schieten en waar de harpies naar toe willen.
forum verknalt mijn directe twitch links, ik bedoel die "Templar Hard poging 1 en 2" :
www. twitch.tv/quicksilver3454/c/6486284
www. twitch.tv/quicksilver3454/c/6486293
Een ander vraagje: ik heb daarna Templar Hard solo gedaan om te oefenen en toen ook nog gehaald maar helaas geen Fatebringer die ik graag wil (loop rond met een Polite Denial blauw hand cannon omdat ik niks beter heb, Devil You Don't is waardeloos). Cleared met Warlock en Hunter maar helaas wederom Found Verdict (en shards/energies).
Volgens vogloot.com zijn er 8 items die je kan krijgen, is de kans op Fatebringer dus 1/8 ? of valt die veel minder vaak ?
In de gorgon labyrinth heb ik daarna exotic en shard kistje geopend, toen kwam iemand van mijn clan online en is hij erin gesprongen.. alleen hij kon niet bij de kistjes komen omdat er nu een deur voor zat.. Kan je de kistjes alleen krijgen als je de templar hebt gedood (of althans in de game aanwezig was) ?? of waarom was er een deur ? (ik ben door de gorgon's eens dood gegaan, misschien daardoor?).
Ook konden we het laybyrinth niet uit, zat een steen voor.. vreemd
Vanmorgen wou ik met een andere clan member de templar save van zijn account kopiëren, maar hij kon templar hard niet kiezen, alleen normal.. balen
waarschijnlijk omdat hij Hard nog niet gecleared had (?)
Ik had nog een Atheon Normal checkpoint op mijn titan dus hebben we die maar overgezet.
Als er trouwens mensen zijn die een Templar Hard checkpoint hebben zou ik die graag willen kopiëren
Laatst bewerkt: 7 apr 2015