1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [Deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 28 jun 2014.

  1. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Geen equalizer in de 630, menn dat sucked :mad:
     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Je moet updaten naar Denim dan heb je de equalizer.
     
  3. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ok thanks. Hoe kom ik aan denim?
     
  4. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik had hier volgens mij gelezen preview for developers uitzetten en dan kan je de update installeren.
     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Klopt ja.
     
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik vraag mij toch wel af of ze nu bij MS snel eens een Windows 10 flagship phone gaan aankondigen. En dan bedoel ik een echte waardige opvolger van de 920.
    Mag hopen dat ze op Build 2015 toch wel wat gaan aankondigen, ze zijn daar wel erg langzaam op de mobile afdeling.
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
  8. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Misschien dat ik over een tijdje mijn 920 vervang voor de 640. Alleen zie ik net dat die weer een centimeter langer is, waarom moet dat nou =(
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik ben zelf benieuwd of ze nu eindelijk eens op de aankomende Build 2015 een echt high-end toestel gaan aankondigen. Een waardige vervanger van de 920... We hebben de afgelopen tijden al genoeg low en mid end toestellen gezien. Daarnaast een echt Windows 10 toestel mag ook wel komen...
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Gebruik nu m'n 630 ipv 920 omdat die weer keuren heeft, maar je gaat toch veel functies missen, je merkt gewoon dat de 920 een high-end toestel is en de 630 niet. (denk aan glance/cameraknop etc)
     
  11. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Again, een nieuwe vraag aan jullie: weten jullie of het mogelijk is om je geluidsfragmenten, opgenomen doormiddel van Whatsapp, nog terug te luisteren? Ik kan ze namelijk nergens meer traceren, ook niet onder het media-kopje van Whatsapp.
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169

    Haha awesome! :lol:

    @janter
    Die worden niet opgeslagen is iets in Whatsapp.
     
  13. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Zit zelf er aan te denken om hem binnenkort op te halen, dacht eerst een simpele 532 te halen maar de 640 ziet er wel erg netjes uit met een mooie prijs. Moet wel zeggen dat ik de laatste eigenaar van een lumia 800 ben, dus een vooruitgang is bijna elke telefoon. Samen met een 640 en surface dadelijk helemaal klaar voor windows 10.

    Edit: Heeft iemand hier ervaring met dual-sim windows phones? Vroeg me namelijk af of het handig werkt, niet dat ik weet of ik het in de nabije toekomst nodig heb maar in afgelopen jaren wel goed kunnen gebruiken.
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Een vriend van mij heeft speciaal voor zijn werk een dual-sim 730 gehaald. Erg blij mee en werkt goed. :) Zelf zou ik het ook handig vinden maar mijn 920 doet het nog, even wachten op een waardige opvolger nog haha. Build 2015 is eind deze maand, ik hoop op wat nieuwe high-end toestellen en uiteraard de release van W10 (beta) voor Phones.
     
  15. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Helemaal top! Na de Nokia N900 geen echt high-end phone zelf meer gekocht gebruik het daarvoor veel te weinig. Al ben ik wel benieuwd vind zelf microsoft erg sterk bezig op het moment, en Windows 10 moet denk wel het kroonjuweel worden dus zal me niet verbazen dat het vlaggenschip pas geintroduceerd word met de launch van Windows 10.
     
  16. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Dingen die ik nooit gebruik :+ Het scherm van mijn 920 is wel een beetje op (volledig geel) en ik vnd hem te zwaar. Wil niet veel geld uitgeven, dus de 640 lijkt me perfect.
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ha die van jou ook, mijne heeft ook bovenin wat geel zitten de rest is nog duidelijk. :p
    Vrijdag trouwens nieuwe update Windows 10 Phone.
     
  18. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Geel bovenin? Ik heb mijn 920 nu ruim twee jaar en er is nog niets mis mee. Heb hem iets te vaak alten vallen daarom steekt het lipje waar je de simkaart indoen een beetje uit. Voor de rest werkt hij nog geweldig!
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb nog steeds heel vaak (maar wel totaal onregelmatig/willekeurig) SIM-fout meldingen. Als ik dan dat clipje open zie je dat SIM-kaart eigenlijk te veel beweegruimte heeft. Ik denk dat het daar aan ligt. Verder is de 920 wat traag maar ja. Ik wacht op een nieuwe high-end toestel met Windows 10. Weet niet of ik weer voor de flagship ga (prijzig...), maar wil wel een modern toestel.
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik was toch heel erg benieuwd naar Windows 10 voor Phones dus gisteren maar op mijn 920 geïnstalleerd. Hieronder een korte impressie zodat je de moeite kan besparen om het te installeren, want neem maar van mij aan het is geen pretje om mee te werken en om aan te zien! :p

    - Photo's hub ontiegelijk traag, lelijk en geen mappen om in te kijken. Hoe heeft het zover kunnen komen van een mooie panorama view app (WP7) naar dit gedrocht!
    - Achtergrond achter tiles en eveneens de transparantie van de tiles is je raadt het al... lelijk!!
    ----- Instellingen /settings menu... wauw geen woorden voor... oké een paar dan... past totaal niet bij de rest, is enorm klein en heeft lelijke iconen.
    - Project Spartan... ook hier weer lelijk!! Crashed achter elkaar, url balk bovenin WTF?

    Als dit de kant is waar MS mee doorgaat blijf ik lekker hangen bij 8.1.2 want die update had ik gisteren ook en die ziet er wél goed uit en brengt hele fijne aanpassingen.

    Maar het is niet alleen maar drama enkele positieve punten die ik heb gezien waren.
    + Calendar app is mooi geworden!
    + Outlook mail app ziet er goed uit en werkt snel!
    + Notificatie center uitgebreid.

    En hoewel het dus een preview build betreft en je uiteraard dus nog niet echt een oordeel kan hebben over de toekomstige Windows 10 voor Phones kan ik je wel zeggen dat deze preview echt oer lelijk is en niet fijn werkt. punt!
     

Deel Deze Pagina