Ik heb hem vandaag voor 45 euro gehaald bij de Gamemania met waardebon. I am ready to die.....again...again and again........of niet.
Ik gok standaard 15e waarde on die je daar om de zoveel aankopen krijgt GM is niet goedkoop idd maar geen enkele retailer is dat hier echt, MM is net zo duur. Leuke MM aanbiedingen zijn altijd alleen in de randatad
Verdorie, door die release wil ik hem nu op pc spelen. Ik heb hem zelfs op Steam, maar m'n moederbord is dood...
Waardebon van 15 euro. 45 idd voor de rest. Normaal doe ik dit soort dingen niet en haal ik of digitaal (sharen en kosten delen, maar in dit geval ben ik de enige Souls speler ) of via Budgetgaming. Maar ik had die waardebon van Xenoblade 3DS nog en ik ga niet anytime soon een game kopen nog. Hoppa.
Ik ben amper nog ergens in de game en mijn zwaard begint nu al te slijten. Ik las dit op Gamersyde's chat, this shit true? In the PC version of DS2, weapon degradation is tied to framerate. So the higher the framerate, the faster the weapon degrades. The PS4 and XBO versions run at 60fps with the same bug
Bizar inderdaad. Nou dan zal ik voor de zekerheid maar alle zwaarden die ik oppik onderweg houden, want een blacksmith om de boel te repareren ben ik nog niet tegengekomen.
Om die reden wacht ik met het halen vd game. Zou voor mij wel een flinke verpester zijn. Hoop dat from dit gaat fixen.
Man man, het gaat echt veel te snel. Zwaarden gaan kapot bij de vleet. Gelukkig pak je aardig wat wapens op onderweg maar damn...From moet dit idd patchen. Kun je trouwens geen dingen verkopen bij die merchant in Forest of Giants?
Ik wacht nog met het aankopen van de "remastered" versie van Dark Souls II, na dat ik het tig keer heb uitgespeeld op de PC vind ik dit nou niet echt de volledige prijs waard imo. Hopelijk daalt het in prijs binnen notime!
Dat zou ik even moeten checken dan. Maar het gaat denk ik betekenen dat het alleen bij een blacksmith kan.
Als je equipment echt breekt dan moet je naar blacksmith om hem voor souls te laten repareren. Durability is weer 100% als je een bonfire bezoekt. Althans dat meen ik me te herinneren.
Dat is wel nice dan! Kun je ergens in de stats zien hoeveel schade mijn wapen al opgelopen heeft? Ik ben nu trouwens voor een Knight gegaan. VGR en STR zijn dan stats om te upgraden he? Blijf het wel heel onoverzichtelijk vinden dat je bij shops niet items direct kunt vergelijken met wat jezelf bij je hebt. Of kan dit wel? Kan het niet vinden iig.
Endurance zo snel mogelijk naar 20 in elk geval. Daarna zou ik focussen op Strength en Vigor inderdaad. Je wilt bigass weapon kunnen wielden en daar ook de nodige schade mee aan kunnen richten. Daarnaast is het fijn als je niet ge-oneshot wordt, dus wat health erbij is ook wel fijn. Vitality kan later ook nodig zijn voor het dragen van de zwaardere equipment en het gebruiken van heavy weapons. Attunement is handig mocht je pyromancy willen gaan gebruiken naast je normale wapens. Tja, verder moet je lekker doen wat je wilt. Je kan toch altijd later nog respeccen Ben zelf met mijn derde karakter gegaan voor een nasty ass mage. Speel nu met een moonlight greatsword (infused met magic en scaled met int), pyromancy+max en een wisdom staff+5 (beste sorecery staff). Soul geyser en (crystal) soul arrow maken echt gehakt van alles dat los en vast zit Vind de combinatie van sorcery, pyromancy en MLG echt tof. Hiervoor ook nooit echt aandacht aan magic enzo besteedt. Leuk om de game ook zo eens te doorlopen.