@Flavourlicious Zou jij de nieuwelingen willen taggen die er gister bij waren? Weet de gamertags enzo niet meer. Dan kunnen ze misschien nog mee als ze willen
Daar heb je geen gamertags voor nodig maar ik snap wat je bedoelt. @Froggle @Beltoni @NullMicrobe6099 @thetiktak92 @Eellie @PointyNL < Zijn ze allemaal geloof ik.
Ik ga vanmiddag in de pauze lijstje opstellen met de mensen die meegaan. Aan de hand daar van reserveer ik en zal daarna een lijstje maken met t tijdschema, die ook in de OP verschijnt zodat hij makkelijk terug te vinden is
Ik kan de 17e wel maar misschien dat ik iets later aanschuif. Beetje afhankelijk hoelaat de 1e heat is.
Het is 17 mei geworden jongens. Het is alleen daar vrij rijden dus echt vaste tijden zijn er niet.... Heb gezegd dat we 13:00 uur de 1e heat willen hebben. Dus als iedereen om 12:30 op de plaats van bestemming wil zijn, graag! Meerdere info volgt later
Lijstje met de mensen die meegaan 17 mei: @B Tender @Flavourlicious @Divimus @asjemenou75 @noriCeramic @Potje-Zout @NovaCaine @ColdzeroNL @Menno88 Rinck Mijzelf Filmcrew: @Surreallistic
Ow. Dan weet je meer dan mij Ik moet afhaken. Wegens studie geen tijd Sent from my iPhone using Tapatalk
Ik wou vandaag bellen maar zie op de website dat ze vandaag gesloten zijn. Morgen bel ik hun en dan ga ik tijdschema maken voor jullie!