Ik heb het ook de hele tijd, minstens 2 keer per game. Vooral HC domination op Recovery waar je vaak voor enemy's komt
http://www.itsallviral.com/cod-remastered Hoop echt dat ze met een remastered MW2 komen. Zou em direct kopen Allemaal ff stemmen!!
Zo, Dinsdag de ASM1 Speakeasy uit mn supply drop gekregen, dat mag ook wel een keer want ben bijna prestige 7.. Zojuist de AE4 gigawatt uit supply drop gekregen Gelukkig Naait SH me deze week niet Ik weet niet wat er aan de hand is met sledgehammer, Ik heb nu ook de ARX-160 Steel Bite
Game enkel via de bazaar op de kop getikt voor het spelen van de SP. Na The Evil Within ziet dit er toch wel erg mooi uit. Vooral de tussen filmpjes. Aangezien de SP niet erg lang is maar op Veteran spelen, maar is niet erg lastig. De SP valt me wel alles mee. Iemand trouwens de ps4 platinum trophy behaald? Zoja, zijn er nog lastige trophies?
Had in mn 2de supply drop een Speakeasy Alleen ik gebruik liever een Magnitude Verder heb ik ook een MP11 Goliath, AK12 RIP, ASM1 Strider en de ASM1 Rigor, maar ik gebruik geen één van deze
Blops 1/2 waren nog wel leuk, ook mijn laatste CoD's die ik heb gespeeld Ik had liever gewoon weer eens een WWII shooter gehad. Blijkbaar is futuristisch in de mode.
De multiplayer trekt me totaal niet meer van COD, maar als er weer een brute zombiemode in zit dan ben ik toch weer van de partij
''with the deepest and most ambitious Call of duty ever.'' Dat zinnetje alleen al maakt het waarschijnlijk weer, zoals de afgelopen tig delen, een kopie en paste dingetje. Zo vaak al herhaald dergelijke zinnetjes. Ghosts is echt het grootste dieptepunt in de serie, maar eigenlijks alles na Modern Warfare I. Fuck die marketing daar ook bij Acti.
First title for the next-gen hardware.... Please! One en PS4 only Voor de rest heb ik met de Treyarch CODs ontzettend veel plezier gehad. Heb goede hoop. Ghosts en AW vielen uiteindelijk smerig tegen. Hoop ook dat Treyarch kwa movement meer de kant op gaat van Titanfall... In AW is het TE.
Helemaal mee eens... Ik kan mij de eerste WW II shooters nog herinneren. Die vond ik geweldig. De chaos en paniek die je voelde. Helemaal aan het begin van de game CoD 1. De landing op Omaha Beach.
Gatverdamme. Wat een teleurstelling. Robots and future.... Black ops 2 zat voor mij nog net op de grens qua toekomst en wapens etc. COD AW vond ik echt flut met die jetpacks. Het moet tegenwoordig allemaal maar groter, uitgebreider en sneller etc... Laat ze toch eens teruggaan naar core.
Moet zeggen dat ik het eigenlijk allemaal wel best vind. Of ik nu een pakje van stof of metaal aan heb; Knallen met die handel!! Vermaak me dan ook nog steeds met AW. Iig duidelijk ook te zien op de foto's dat het mannetje iets van een Expo-pak aan heeft (zie de schanieren op zijn elleboog). Heb er iig weer zin in!!