[Multi] Deus Ex: Mankind Divided

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 8 apr 2015.

1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik had deze game in de budgetbak voor een tientje gekocht.
    Altijd wel interesse in gehad, maar andere games gingen voor.
    Manmanman....voelde me gewoon schuldig dat ik maar een tientje betaald heb voor deze game, zo freaking goed vond ik em!:oops:

Kijk erg uit naar deze game!:cool:

Square Enix, please don't fuck this up!!:mad:

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Rustig maar, dat gebeurt niet zolang ze een beetje hetzelfde dev team bij elkaar houden. ;)

Verkopen vorige game vielen na een tijd nog wel tegen, maar 2011 was ook een gruwelijk goed gamejaar voor velen. Vorige game zat niet gek veel reclame achter denk ik. Dat verdomde Call of Duty ook. Human Revolution was een goede shooter, goede RPG en goede open world en daar kan niets van Treyarch of Infinity Ward tegen op. Ik gun deze game ook een record aan eigen verkopen, want ik geloof wel meer in een studio als SE sinds de vorige titel.

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Meh, CoD en HR sales vergelijken? Niet echt van toepassing imo

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Ik denk dat Square wel heeft geleerd met Hitman Absolution, waar IO ook met een Hitman komt die (van wat ze zeggen tenminste hahah) terug gaat naar de roots. Plus Eidos Montreal zelf met Thief. Komt wel goed.

5. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Was niks mis met hitman als je t mij vraagt

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Zeker wel, want COD heeft zeker wel invloed op verkopen van andere games gehad. Hoe anders kom je soms boven de 30 miljoen voor een game? ;)

7. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Vond ik ook, al was de vrijheid van de eerdere delen wel een stuk leuker.

8. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Vet deze aankondiging maar ze mogen wel wat dingen aanpassen t.o.v. Human Revolution. Die game zat prima in elkaar maar de eindbaasgevechten waren vaak frustrerend als je niet de juiste upgrades had en de vrijheid van de game vertaalde zich wat mij betreft vaak naar een level vol obstakels. Zo heb ik het hacken in de eerste playthrough genegeerd en was ik er op een gegeven moment klaar mee. Later ben ik opnieuw begonnen en ben ik wel voor de hackskills gegaan en toen opende de game zich pas voor mij. De opties stapelde zich op en toen begon de fun. Zeker interessant dus deze game, hopelijk kunnen ze nog een stap maken.

9. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Bij de Director's Cut waren de eindbaasgevechten al aangepast.

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Bijster weinig, alleen een grotere ruimte om te boss te kunnen verslaan. De eerste althans, kon bij boss 2 en 3 nauwelijks verschil merken. Het lullige was dat ze voor die veranderingen van de boss fights in een trailer ook alleen de eerste boss hebben genomen. 8)

11. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Het was vooral ook voor de mensen die veel in stealth staken en daardoor moeite hadden met de bosses. Rest van de veranderingen weet ik niet.

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Joh, tuurlijk merk je op easy amper verschil :9 Op de hoogste moeilijkheidsgraad was dit volgens mij een behoorlijk pittig spel

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Heb het niet over de difficulty of de tactics, maar de ruimte waarin zich die fights afspelen. Even beter lezen, Jorrie snapt het wel. ;)

Het enige wat je eigenlijks moest hebben bij de eerste boss, pakje explosieven, paar keer bom doen, dood. Tweede boss een shotgun investering, met nodige ammo en dood. En bij derde boss moest je al het zware geschut bewaren, ook zo dood, op elke stand. Genoeg YT filmpjes gezien die het zo deden. Difficulty maakt nauwelijks wat uit dan, je hebt gewoon meer van alles nodig op hogere standen. Tactics zijn namelijk piss easy te begrijpen. Ik had alleen wat te klagen over de ruimte, vooral bij de derde boss, maar rondjes lopen helpt echt wel, boss volgt je veel te weinig daar.

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Sorry, maar een uitspraak als 'difficulty maakt nauwelijks wat uit dan' kan ik van jou niet echt serieus nemen :p In principe is dat toch ook wat moeilijkheidsgraden doen in een spel? Jij doet minder damage, je krijgt meer damage en dat maakt het lastiger. Het is niet alsof je opeens een compleet andere boss tegenkomt. Dan snap ik dat je het niet merkt, want op easy zou ik er dan blind doorheen rennen.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Dat moet je bij de tweede en derde boss sowieso, als je niet geslacht wil worden. Het maakt echt niet uit hoe de stand is, je hebt alleen wat meer ammo nodig. Wat ik probeerde duidelijk te maken is dat er in de ruimtes geen reet veranderd is. De boss fights zelf ook niet, het is zelfs aangenamer gemaakt. En de ammo in new game+ doet ook extra zijn werk, want dan heb je alle belangrijke upgrades al en is hard ook een makkie. ;)

New Game+ is gewoon puur voor de lol, meer niet. ;)

16. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Hoe zit het met de verschillende eindes van HR? Ze hebben 1 gekozen als canon?

17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    *zucht..

Laat ook maar Yellow :)

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Het is inderdaad een soort van Canon, maar de insteek zit hem in de personages bij wie je een ''einde'' kan bespreken en uiteindelijk kiezen. Laatste missie, op die basis op de oceaan. 4 eindes in totaal, maar de eerste drie recht voor je neus zijn de meest veilige keuzes. :+

19. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Dat bedoel ik niet. Welk einde hebben ze voor dit deel gekozen als canon?

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Van wat ik had gelezen geen een echt, mix of iets haha.

Kan me weinig van einde herinneren, werd me wat teveel met Illuminati en stuff.

Deel Deze Pagina