Iets zegt me dat Bandai Namco erachter zit. Denk dat CDPR die boel echt wel gratis wil releasen, maar de uitgever niet gok ik. Maar als het goed is zullen al die overige 16 packs wel gratis zijn toch?
Precies, beter was gewoon om later die expansion pass aan te kondigen maar /care, zie het tegen die tijd wel. Het spel zal eerst groot genoeg zijn.
Ze hebben gezegd dat ze pas geld ervoor willen als het echt iets groots toevoegd. Kleine dlc willen ze niks voor. Dus neem aan dat dit gewoon een grote add on is
De beide delen hebben respectievelijk 10+ en 20+ uren aan speeltijd te lezen aan dat bericht van Hybrid.
En dat is dan vast minimale speeltijd. Met alles doen en exploren e.d. ben je vast meer tijd kwijt. En meer Witcher 3 is alleen maar goed imho
Speedrun van Witcher 3 kost 25 uur CD Projekt RED heeft laten weten dat de snelste testers The Witcher 3: Wild Hunt hebben uitgespeeld in 25 uur. Daarbij klikken ze door alle dialogen en nemen ze de kortste routes. Als je op een normale wijze The Witcher 3 speelt dan kost het verhaal je 50 uur, maar met alle zijpaden en extra missies kost het je in totaal 100 uur om de aftiteling te kunnen bekijken. Dan gaan we er voor het gemak vanuit dat je niet sterft en dat je alles in één keer kunt vinden. The Witcher 3: Wild Hunt komt op 19 mei naar PlayStation 4, Xbox One en pc.
Wow dat zijn nog eens uren net als in skyrim waar ik 200+uur in heb gestopt erg benieuwd naar de game