dat trotse gevoel als je verder komt... heerlijk... het verslaan van boss 1 zorgt er alvoor dat ik een feestje wil geven... ik zie mijzelf in alle commotie, zodra ik het spel uitgespeeld heb, mijn vriendin nog wel perongeluk ten huwelijk vragen..
voor de mensen die bij, of net voorbij RoM zijn, welk level zijn jullie? Zit echt in een spagaat of ik ff ga levellen of doorga ... (level 5
77, dan kan ik dus gerust levellen tot zeg 70 voordat ik RoM ga doen. Wil nl wel de mogelijkheid hebben van een coop summon ....
Ik ben ook 77 al sinds ROM zo ongeveer. Doe misschien nog 2 levels in arcane voor een nieuwe spell, maar daar blijft het bij. Ik blijf vrijwel altijd uit 1hk range qua health. Genoeg stamina. Goede damage al met Ludwig+ 9 en goede gems. Ik gebruik die echoes voor materialen zoals vials of bolt paper nu
Zoals smoke al zegt kan het niet meer. Was dat hier nog vergeten te melden. Had het wel geprobeerd om daar terug te gaan, maar ging helaas niet meer Giorgio, paarl kan wel later nog. Mja waarom niet idd. Is rond die levels echt geen probleem meer.
Ben nu rond de 65 en moet nog 2 gebieden. ROM heb ik al tijdje terug gedaan, denk dat ik daar rond de 50 was. Heb nu, op 2 wapens na, alle wapens verzameld. Hoever zijn jullie met die chalice dungeons? Hoezo kan je niet meer na die prison na het verslaan van RoM? Of bedoelen jullie niet die hidden village met de prison? Spoiler De lamp die werkt idd niet meer, maar je kan er wel gewoon heen via andere lampen
Oké, twee keer die eindbaas op de brug geprobeerd, mij nog te lastig. Ander pad genomen en dan kom ik de eindbaas Father Gascoigne tegen, maar die was helemaal lastig. Welke kant kan ik het beste kiezen?
Spoiler Father Gascoine heb je nodig om verhaal verder te laten gaan, boss op brug kan later nog en je kan voor deze boss later ook een NPC summonen
Maar Cleric beast is wel wat makkelijker. Open de shortcut en blijf het proberen edit: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!! Boss EINDELIJK dood! die voor je, goor rotbeest
Yay! Eerste en tweede boss gehaald. Nu in dat nieuwe gebied bezig, kwam al gauw een spot tegen waar ik vier items kreeg, om vervolgens door iets in de lucht gegrepen te worden en in 1x dood te gaan.
Ok, level 70 nu. 15 arcane. Krijg geen extra dmg door arcane met holy blade. Weird staat een b rating. Kan wel leuke items gebruiken, zoals phantasm shell en old bone. Moet zeg dat ik weinig motivatie heb om de bosses te doen. Paarl tegengekomen en verslagen (coop). Nu maar eens naar rom. En cannon equipped, maar nog niet gebruikt ...