Klopt, tot diezelfde conclusie kom ik net ook. Die van Coarse zag ik ook met Kombat Pass, maar op de doos die ik hier heb is dat plaatje Goro.. Ik wilde alleen die CE omdat die Pass er dan bij zat. Nu zit ie er niet bij wordt het wel heel erg dom duur.
De Coarse Edition heeft ook een veel lelijker beeldje erbij in tegenstelling to de Kollector's Edition imho. En inderdaad om 1 of andere reden is die ook stukken duurder.
Zijn beide 120 hier. Maar dan mag de Kombat Pass er wel bij zitten. Beetje bullshit dit, een season pass die echt aan het maximum bedrag zit dat ze mogen vragen en dan de CE hier in de EU niet met de pass.. Niemand die de game dus ophaalt vandaag?
Ik haat het als ze EU naaien met de CE. Devil May Cry 4 ook zo destijds. Japan had de anime, artbook en replica gun met usb stick. US artbook 20 pagina's en dvd met anime. Die van EU zag er exact hetzelfde uit en zelfde prijs. Alleen was de artbook 5 pagina's van dat goedkope papier waarop je de vezels ziet en ontbrak de dvd.
Pretty insane inderdaad dat ie er met die prijzen er niet gewoon standaard bijzit. Ik ga gewoon voor standaard, moet eerst meer van Jason en Tanya zien, wil ik overtuigd zijn om de pass te halen. Maar je hebt hem nu dus?
@ mij neem ik aan? Nee ik ben nog aan het werk tot 22u. Ik koop hem zo en vanavond beginnen met de story dan maar
Ik mag niet streamen . Plus ik kan de story niet doen? Wtf Edit: story is ineens unlocked. Maar streamen mag niet
Niet meer dan logisch, game is niet eens officieël uit. Mensen die alsnog weten te streamen worden echt ontzettend snel uit de lucht gehaald.
Nog meer mensen de Mortal Kombat X app gedownload. Best vermakelijk, maar daar is dan ook alles mee gezegd. https://itunes.apple.com/us/app/mortal-kombat-x/id949701151?mt=8
Achtergrondinfo Mortal Kombat X Ed Boon geeft via Twitter info over Mortal Kombat X. Er is veel goed nieuws te melden. Als je de tweede Première Tower, genaamd de ‘MK1 Tower’ hebt afgerond, dan krijg je de volgende beloning: Deze omlijsting (border), icoon en achtergrond (background) geven extra xp bij je gevechten: In de torens kunnen DLC-personages zitten. Daar kun je tegen vechten en in sommige gevallen zelfs mét hen, ook al heb je de DLC niet aangeschaft. Dus stel je voor dat er een Jason (Voorhees)-toren zou zijn, dan kun je dus als Jason vechten in die toren, ook al heb je hem niet gekocht. Mortal Kombat X komt 17 april uit op PlayStation 4, Xbox One en pc http://frontpage.fok.nl/nieuws/696901/1/1/50/achtergrondinfo-mortal-kombat-x.html Edit:
Moet helaas wachten op YGZ. Zal gewoon dinsdag worden. Vermaak me nog wel even met Dark Souls 2 Scholar of the First Sin, Bloodborne en de tig andere games die ik nog moet spelen
net gebeld naar GM (Belgie) nog niets binnen...maar hij kan vandaag nog binnenkomen...........verdomme ik wil MK spelen! ik rij de hele middag rond en schuim al de winkels die games verkopen af.