[PS4] Bloodborne

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 10 jun 2014.

1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Rom verslagem. Gebeurde iets geks. Stond nog na te genieten en ineens YOU DIED! Poison?? Echoes weg en toen ik terug keerde dirct cutscene, bye bye echoes :mad: zolang ik maar geen item heb gemist ....

EDIT
    respawnen de enemies nu hele tijd na een paar seconden? Zit bij zo'n 12 man op een trap met zo'n hand en die enemies komen sneller terug dan ik ze kan killen!

Laatst bewerkt: 11 apr 2015
  2. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.355
    2de keer aan de game begonnen.
    Komt me character weer vast te zitten..
    Ik wacht nog wel op een patch.

EDIT: Zag trouwens nog dat er een profiel voor de GOLD headset is voor Bloodborne.

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Vast te zitten? Hoe en waar? Kun je niet met zo'n hunter's mark naar een lamp terug ?

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    2de keer opnieuw of in NG+?

Ik ben een keer vast komen te zitten in 40-50 uur tijd nu. Dat kwam ook nog eens omdat ik een skip wilde proberen.

5. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.355
    Nee gewoon opnieuw had deze run de vorige keer al die masker gebruikt.
    Toen zat ik tussen die 2 kasten vast.
    Maar nu sprong ik door wat dozen en zat ik weer vast.

6. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Die 2 kasten is bewust daar geplaatst :+ is een val

7. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.355
    Ja kwam er toen nog achter dat het vlak daarna die gate is die je kan openen.
    Dat wou ik nu dus gaan doen(ja sinds release dag game niet meer opgestart):+
    Tot ik net weer vast kwam te zitten opweg daarheen.

8. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.039
    Echt een heerlijk spel. Wilde hem links laten liggen, maar toch een kans gegeven. Die voldoening en dat constant falen, doet me beetje denken aan Mario op de nes haha. Ben alleen wel bang dat andere spellen nu minder uitdagend zijn.

Kunnen wij elkaar via coop niet helpen. Ben ook nog maar net begonnen.

9. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Er zijn een aantal voorwaarden en restricties aan co-op.
    - je moet binnen 10 levels van de ander zijn.
    - de host moet de beckoning Bell gebruiken en de co-opper de small resonant Bell. Die kan je pas kopen ma 10 insight boven bij de hunters dream.
    - je moet op dezelfde locatie zijn.
    - de progressie telt alleen voor de host.

10. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Oh moet je op dezelfde locatie zijn?

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Flink wat opgeschoten weer. Back in Unseen Village, dat ineens een stuk groter is. Voor ik daar aankwam na RoM wel beetje lopen kutten met
    ... de derde bellmaiden, om het respawnen te stoppen. Zit tussen twee vloeren in, she bastard :)
    Vervolgens dus weer in Unseen Village aanbeland waar de oude lamp niet meer werkt en
    3 hunters in die grote hall. Wonder boven wonder niet eens dood gegaan, maar dat waren spannende minuten. Heel UV explored, wat is dat ineens groot, een heel stuk eraan en ook veel in de gebouwtjes, boven en beneden. Alles wel gedaan denk ik. Ik vermoed dat ik naar het einde van het nieuwe deel in unseen village moet, daar ben ik gestopt. Bang voor een Baas.

Level 75, Holy blade op +8, canon op +5, al heb ik die laatste nog nooit gebruikt. En mijn kogels geen steeds maar op zonder dat ik wist waaraan. Blijkt dat die special items bullets usen, die old bone zelfs 6 per keer!! Lekkerrrrr ....

Moet zeggen dat ik na RoM het wel cool vind, wel spannend, veel enemies die je zo kunnen pakken ... vooral die
    uber werewolven en kisten vol met doodshoofden moet je goed op letten ...

12. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.355
    Ja is goed moet aleen die bel nog halen dan.
    Geen idee hoelang dat gaat duren:+

13. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Jammer dat er geen mogelijkheid tot skill reset was. Had nu best een andere build willen hebben met andere wapens, maar daarvoor moet ik echt een nieuw poppetje helemaal gaan levellen..

14. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Dan is het echt game over!! Kidding ;)

15. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.039
    komt goed.. Als het een samenlevingscontract wordt, komt er een aparte paragraaf in m.b.t. de afspraken omtrent de ps4 t/m ps7

Rienbu vindt dit leuk.
  16. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Lol :) wel tof om te lezen hoe mensen voor het eerst hooked raken aan deze game!

Ben nu in de forrest en net doodgegaan in die poison cave :mad: morgen misschien nog even verder.

17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    :'-( ik had de nightmare of mensis niet voor niets uitgesteld. Al weer 7 keer dood daar. Waarvan 2 keer niet de echoes op kunnen pakken. Ik haat die nightmare gebieden echt vanuit mijn tenen gewoon.

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Wat zijn die nightmare gebieden, ben ik daar al? Voor ik verder ga kan ik nig paar dingen doen volgens mij. Cainhurst, library met tonsil stone en nog iets ...

19. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.039
    Gascoine na 10x dood. Na 9x een tip uit dit topic gebruikt.
    rondjes wandelen om de grafstenen bij binnenkomst. Ben zelf geen 1x geraakt tot het moment dat hij turnt. Toen 2 vials gebruikt. Een beetje dodgen, en van achter kan je hem 2x raken steeds. Dit ging zo simpel na die tip. Had in die 9x nog niet eens het punt bereikt dat hij turnt haha.

Heerlijk ook het moment dat die neer was. Ik zag wat pagina's terug een gifje voorbij komen met een vuist naar de tv. Nou die kwam hier ook voorbij...

Trouwens, kan. Ik ergens nalezen (online) wat ik met al die spullen kan die je opraapt? Naast de molotovs gebruik ik niks... Geen idee wat het is en wat ik ermee moet.

Laatst bewerkt: 12 apr 2015
  20. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Vraagje,

Kan ik beter eerst aan nightmare of mensis beginnen, of upper cathedral ward?

Vind mensis nog best lastig op sl 60

Deel Deze Pagina