[PS4] Bloodborne

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 10 jun 2014.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Upper Cathedral ward

En workingtitle er is een wikia. Op de PC zal ik de link even voor je zoeken en droppen. In principe zijn een paar items zeer nuttig op het begin. Molotov, fire paper (vlammen op je wapens), blood purgent cocktail( lokmiddel voor beast enemies en dat zijn bijna alle enemies op het begin) en pebbles om een enemie uit een groepje te lokken. Verder gebruikte ik volgens mij niets

http://bloodborne.wiki.fextralife.com/Bloodborne Wiki
    @WorkingTitle

@Gakkie Nee, je merkt wel wanneer je er bent :D

Laatst bewerkt: 12 apr 2015
    WorkingTitle en Smok3y vinden dit leuk.
  2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Wel apart dat iedereen Rom zo moeilijk vindt. Was voor mij echt de easiest boss op de witch na ...
    Heb al die kleine spiders gewoon genegeerd en ben gaan hakken op big mama :)

@Maddmonkey welke boss had jij de canon gebruikt ?

3. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Op die nazgul, op ebrietas, op ROM en the one reborn. Alleen bij the one reborn en ebrietas vond ik het ook echt meerwaarde hebben, omdat ik daardoor en veel damage deed en daarna een visceral attack erachteraan kon doen. The one reborn kan zonder ook wel prima. Ebrietas had ik zonder ge-upgrade cannon denk ik niet neergekregen. Moeilijkste Boss uit de game tot dusverre.

4. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128

Gisteravond weten te behalen, wat een vet spel was dit! Voor mij de beste PS4 titel tot dusver. Heb de verhaallijn twee keer moeten spelen omdat ik het laatste event iets te vroeg had getriggered maar de grootste uitdaging zat hem toch in de Chalice Dungeons denk ik!

Ik zit niet zo gek veel meer op het forum maar stuur gerust een PM voor wat hulp of tips :)

den3004, AnubisNefer en Maddmonkey vinden dit leuk.
  5. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Vraagje: hoe heb je die drie eindes gedaan? Ik ben bijna op het einde namelijk :) ga eerst even alles verzamelen wat ik nog niet heb en dan ga ik die eindes doen en vervolgens chalice dungeons.

6. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Je kan je savegame tijdelijk naar een USB kopiƫren waardoor je hem drie keer achter elkaar te doen door je oude savegame er bij te pakken
    Ik zet het geheel even in spoilers voor de mensen die liever alles zelf willen ervaren...

Dit is wat er gaat gebeuren:
    Nadat je de Wet Nurse hebt verslagen staat het huis in Hunters Dream in de fik, Gehrman zit nu in de tuin en op het moment dat je met hem praat trigger je de laatste baas.

En dit zijn de manieren om de game uit te spelen:
    De lastigste manier om de game uit te spelen is om drie delen van 'One third of Umbrical Cord' van tevoren te gebruiken, hiermee trigger je een extra baas. In totaal kan je er vier krijgen waarvan er twee story related zijn, de andere twee zal je je dus even in moeten verdiepen hoe je die moet krijgen. Ik heb mijn derde stukje gekregen door
    de 'hoer' en haar embryo te vermoorden toen ze huilend onder aan de trap bij de ingang van Cathedral Ward zat.
    De tweede manier is om de eindbaas te verslaan zonder de bovenstaande items te gebruiken.
    De derde manier is om toe te geven aan zijn wens.

AnubisNefer en Maddmonkey vinden dit leuk.
  7. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Gehaald :) nu alleen nog de chalices vanaf depth 3 t/m 5 :D

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    @Maddmonkey Uitgespeeld ? True ending? Is de boss dan moeilijker?

Als iknaar Cainhurst ga, kan ik dan nog terug als het niet bevalt ? En wat is eigenlijk de route na RoM. Unseen village uitkammen en dan ?

9. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja uitgespeeld en door de tip van Rick gelijk drie keer gedaan. Laatste keer de true ending. Kreeg toen gelijk 200.000 echoes erbij. De laatste keer was wel het moeilijkst ja :)

Cainhurst is optioneel en daar kan je gewoon weer uit ja. The one reborn is na ROM de verplichte Boss.

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    En hoe kom ik bij die reborn? Welk level was je bij uitspelen ?

11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    86 ben ik.

The One Reborn ben je al vlakbij geweest ;)

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Pfffffft, heel de castle in 1 go gecleared, bijna 120k aan souls, toch maar ff terug om wat leveltjes (78 nu) te halen en toen naar de boss
    Longerius
    gesprint. Kreeg hem op de helft. Zo jammer, normale deel van het spel gaat me bijzonder goed af, maar ik kan me niet opladen voor de bosses. Enerzijds uit fear, anderzijds geen zin. Mjah ...
    Mss dat morgen iemand ff kan helpen :)

13. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ripostes zijn de key bij die bosses. Stagger/Parry en dan visceral attack. Werkt ver uit het beste bij snellere enemies

14. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Hadden van mij ook wat minder bosses in gemogen.
    had ik bij dark souls 2 ook al.

Soms gewoon geen zin in zo een vermoeiend baas gevecht:+ Haalt soms voor mij de flow er wat uit.

Anderzijds wel heerlijk gevoel als je een boss down hebt.

15. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.011
    Hoeveel bosses zijn er eigenlijk?

16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    8 verplicht voor het uitspelen. 17 in totaal. Alhoewel sommige NPC's ook wel als mini boss gerekend kunnen worden. Klere hunters hebben mij soms aardig wat moeite bezorgd.

En in de chalice dungeons kom je nog meer bosses tegen.

17. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.011
    Vraagje over het volgende stuk, is dit pvp of een npc?
    in old yharnam liep ik vlakbij die turret guy een Hunter tegen het lijf, die me best snel neer had...

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    NPC :) een invader zie je wel. Rode tekst erboven en je krijgt bericht van de invasion.

19. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Wat makkelijke bosses nu. Witch in 2x. Shadow yharnam in 1x

EDIT: Ook Rom is neer. Duurde zeker wat langer.

Laatst bewerkt: 13 apr 2015
  20. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Ben na ROM gewarpt naar Unseen Village waarna ik zo snel mogelijk weer terug ging naar HD. Alleen kan ik niet meer terug gaan, function unavailable, is er vanuit een andere plek om daar te komen?

Deel Deze Pagina