Ik wacht wel eerst 4 weken of langer. Dan heb ik tenminste meerdere afleveringen die ik achter elkaar kan kijken... ;-)
Snap ook niet waarom HBO de eerste 4 afleveringen ook geeft aan sites. Ten eerste weet je dat dit gaat gebeuren en ten tweede wat voegt het toe om sites alvast te laten kijken? Die gingen dan iedere keer een review schrijven van een episode. Of mensen het dan gaan lezen die het nog niet gezien hebben. Lijkt bijna opzet.
Ze weten toch al dat ze weer de meest gedownloade serie gaan worden dus dan kunnen ze het beter gewoon weggeven. If you can't beat them...
Ik probeerde echt dood te zoeken naar simpele recaps, maar YT zit alleen maar vol met niet leuke mensen. Zoals dat hierboven hahahah. S04 hoogtepunten gecheckt, fuck de rest hahha.
GRRM over een bepaalde voorspelling in aflevering 1: Spoiler Ik hou van voorspellingen in de boeken, dus blij dat ze deze wel in de show hebben opgenomen. Nog steeds niet duidelijk wie de jongere 'queen' moet zijn, Margaery lijkt het meest voor de hand liggend, maar juist daarom zou het ook zomaar iemand anders kunnen zijn. Dit stuk voegt in ieder geval veel toe aan Cersei als personage.
Rustige eerste episode. Even weer inkomen maar gelukkig is alles wel duidelijk. Ben alleen benieuwd. Spoiler Waar Sansa naartoe gaat. Ik denk persoonlijk Braavos ofzo (edit; Hmm misschien toch niet want ze gaan naar het westen. Hmm. Verder is het wel tof dat Tyrion straks naar Khaleesi gaat. Dat gaat leuk worden lol.
Ik hou het lekker bij 1 aflevering per keer. Vind dit totaal niet chill voor zo'n vette serie als GoT. Duurt al lang genoeg. Dan is het toch zonde om dat gelijk allemaal te kijken
Ik vind dit ook maar niets. Ik heb een jaar er naar uitgekeken, nu wil ik ook per week genieten. Ik meld me wel even af van het internet voor 2,5 maand. Sent from my iPad using Tapatalk