Ook gelijk even de (3e) race vanuit mijn perspectief samengevat. Van de anderen had ik geen replay meer, volgens mij had ik in de 1e race best een leuk gevecht met Divimus overigens.
Begon de 3e race vanaf plek drie, geen ongunstige plek. Voor de crash uit het bovenstaande filmpje had ik me naar plek twee gevochten en vanaf die plek begon ik ook aan de race na de herstart. Aan het begin van ronde vier kreeg ik een tikje van ColdZero waardoor we allebei al vroeg de pit in moesten. Daardoor miste ik de actie aan het begin van de race maar konden we samen aan de inhaalslag beginnen. Kon hem nog even achter me houden maar hij pakte elke ronde een paar tiende waardoor hij langzaam uitliep. Langzaam kwamen we dichterbij, helaas doken de mensen die we konden inhalen elke keer de pit in waardoor ik eigenlijk weinig duels heb meegemaakt maar qua tijd was dat natuurlijk wel gunstig.
Uiteindelijk kwam ik na de pitstops achter Loyal en Divimus terecht. Misschien had ik daar nog wel iets dichterbij kunnen komen maar ik dook met mijn domme kop voor de tweede keer de pit in. Hierdoor haalden Asjemenou en Pointy me in en zat ik gelijk weer midden in het achterveld. Pointy kon ik al snel inhalen en niet veel later trok Asjemenou, met zijn beschadigde voertuig, aan het kortste eind. Na 7e in de eerste race en 6e in de tweede eindigde ik weer als 6 in de derde race. Uiteindelijk +-30 seconden achter de nummer 5 waardoor mijn tweede pitstop uiteindelijk geen gevolgen heeft gehad.
Heb hem even vanuit meerdere camera posities gefilmd.
De eerste drie hadden hier wel gelijk een dikke voorsprong gepakt.... Daar gaat mijn eerste podiumplek
Laatst bewerkt: 13 apr 2015