Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Lijkt me niet, nou'ja niet voor een console tenminste.

Ik zou eerst maar eens goed naar de games gaan kijken die jij graag wil gaan spelen voordat je gaat switchen :) (al kun je natuurlijk ook gewoon door sparen voor een 2e console)

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  3. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Om heel eerlijk te zijn mis ik op het moment niets. Ori zou ik willen spelen maarja, steam kan ik gewoon gebruiken. Forza is leuk om mee te nemen, maar geen noodzaak.

Doorsparen voor een tweede console heb ik ook zitten denken. Maar ik heb denk liever 1 waar ik gewoon alle games voor koop dan twee verspreid. Ivm het opbouwen van je account (trophies/achievements). Ik had een tijdje een x360 en PS3, ps3 veel langer in begin. Toch merkte ik dat 1 van de 2 het voordeel kreeg, waardoor de ander begon te verstoffen.

4. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Achievements en trophies kan ik echt niks om geven meer. Vroeger wel, maar tegenwoordig boeit het me totaal niet. Had na het uitspelen van The Order niet alle collectibles binnen, maar echt niet dat ik nog een keer ga kijken.

Ik begrijp je standpunt mbt 1 console, ik heb zelfs met 1 console al een backlog opgebouwd die niet gezond is. Laat staan met een xbox erbij.

Voorlopig haal ik geen xbox One, maar hij zal er wel een keer bij komen.

Wellicht met een Gears of war trilogy ofzo. Want Halo, Forza, Fable en de rest doen mij helemaal niks. Ori is wel een parel..... Maar ja een console voor 1 game kopen doe ik niet.

5. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ja backlog wordt sowieso leip, en dan ook nog te bedenken om iedere x keuze te maken welke game je voor welke console haalt.

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Opzich valt het best mee qua backlog :+ haal alleen games die ik echt op dat moment ook wil spelen tenzij er sale is.

En door gamesharen op beide consoles ben ik ook niet zoveel kwijt.

7. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Ik had liever een bak met kots naast me tv staan om naar te kijken dan zo'n uberlelijke en verrotte gamecube

Die controller helemaal trouwens, zo lachwekkend lelijk en onpraktisch :F:

Nintendo moet echt iedereen ontslaan en helemaal opnieuw beginnen op een volledig nieuwe(Westerse en volwassen) koers want de koers die ze nu bewandelen is doodlopend

Met als grote voorbeeld van hoe het niet moet die faalhaas van een Miyamoto.

8. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Totaal oneens, juist wat Nintendo onderscheid van de andere twee maakt nintendo. De first party games. Waaarom zou ik in godsnaam een console van nintendo willen als ik de games ook op ps4/xbox kan spelen? Precies, ik wil een wiiu vanwege de klassiekers, niet vanwege games die ik al kan spelen.

9. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nintendo faalt keihard met hun online mogelijkheden. Ze liepen vorige gen achter met hun hd-ondersteuning. Nu met hun online. Wanneer maken ze weer eens een console die up to date is

AnubisNefer en MAD 1976 vinden dit leuk.
  10. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Met als belangrijke aanvulling;zonder fratsen.

11. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ben dan erg benieuwd naar hoe Splatoon het online gaat doen... echter is wel bekend dat de game gene voicechat heeft.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is niet zo erg. Wordt tegenwoordig toch al niet zoveel meer gebruikt.
    Heeft de WiiU eigenlijk iets van party chat ofzo?

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Natuurlijk niet. Waarop de fanboys zullen zeggen: "niet nodig, Nintendo is voor met je vrienden op de bank"

AnubisNefer en Hybrid vinden dit leuk.
  14. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Tja Nintendo is wel Rare kwijt, is toch wel een van de grootste verliezen voor Nintendo. Ik bedoel leuk al die Mario games maar vroeger kocht je toch echt een Nintendo voor Killer Instinct, Donkey Kong Country, Conker, Perfect Dark, Golden Eye... waar is dat alles?

Nu is Rare ook niet meer Rare die het was maargoed... ik denk dat als ze nog bij Nintendo zaten ze een heel verschil hadden kunnen betekenen en dat mensen echt een Nintendo voor 'klassiekers' kochten.

15. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    True, maar niemand heeft de Wii-U als mainconsole, het is gewoon een tweede console geworden. Zelfde geld voor de Wii. Ik weet niet hoe dit vroeger was, want kan daar niet zo heel veel meer voor verzinnen. Maar ik bedoel meer te zeggen, ik zou de wiiu ook nooit als mainconsole willen. Ook al zouden alle third party games ook op de wiiu uitkomen.

16. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Jawel, de fanboys hebben de Wii U als main, en diezelfde mensen houden het tegen omdat zij steeds al die crap en dat laggen van nintendo blijven verdedigen. Wat AngryJoe ook precies zei, als EA het doet is het duivels, maar bij Nintendo is het ok

17. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Dan moet je wel heel erg fanboy zijn wil je je wiiu als main gebruiken. Ondanks alles blijf ik toch nog wel genieten hoor, tja dan is het maar weer een deel 8 in mario kart, maar toch vermaak ik me er nog erg mee.

18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja maar die zijn er nog genoeg hoor.

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Ik ben fanboy en ik heb de Wii U zelfs niet als main (nouja, momenteel wel omdat ik nog geen PS4 wil aanschaffen :+).

20. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.102
    Koop eerst maar een fatsoenlijke PC :+

Deel Deze Pagina