Bedankt voor de tips. Vanuit rechts met z'n allen zullen we eens proberen, kijken hoe dat loopt. Meesten hebben wel een fastoenlijke shotgun of void machinegun dus evt 2 minotaurs erbij door teleport blokkeren lijkt me handiger dan verplaatsen of schuilen (relic holder helpt dan idd met shield bash/ground pound). Die manier van tritanhd kon ik nog niet, wil ik wel eens proberen want dat ging wel erg snel. Solo op Hard (zonder team) lukt me met mijn warlock en hunter, blokkeren lijkt me dus ook wel een goede optie. Evt een hunter erbij, of anders 2 waarbij relic hunter dan snel de adds opruimt en mee kan schieten met super/rockets terwijl hunters de teleports stoppen mbv invisibility (en safe spots).
Filmpje zegt niet zoveel natuurlijk, maar goed.. Nieuwe hub en de nieuwe raid kunnen wel de nodige uurtjes opleveren weer
Zullen zien over die Raid. Zeggen ze nog niks over en staat wel bij info iets over een arena ding. Misschien gaan we geen standaard raid zien. Zullen het zien. Krijgen de 22ste weer wat info en daarna steeds meer.
Geen nieuwe raid in House of Wolves, maar een horde mode. http://appygamer.mobilesrepublic.com/Web/ArticleWeb.aspx?regionid=3&articleid=40202399