Ant-Man niet? Dat zou best apart zijn aangezien het in de comics juist wel een Avengers is. Van mij mogen ze allemaal lekker in Avengers 3-1/2 komen.
Je hoeft die Terminator film toch al niet meer te zien. We hebben net het hele plot in 1 trailer meegekregen. (incl alle twists)
Dat doen ze al jaren tegenwoordig, met enige regelmaat films in een trailer verstoppen. Heb je mooi een excuus om de trailer van 2 uur van PB of Kickass te plukken.
Byung Hun Lee kan beter dan dit soort Terminator crap sjeesus. Ant-Man lijkt ook echt een direct to DVD film. Nee, nog steeds niet overtuigd van Avengers 2 en al dus helemaal niet Ant-Man.
Die laatste twee die je noemt zijn volgens mij wel echt een wereld van verschil. No way ant man voor mij, no way fantastic four. Ik denk dat je ant man beter naast fantastic four kan plaatsen. Heb echt zo'n vermoeden dat het weer een emo tienerfilm word, en dan ook nog eens met een donkere man in de fantastic four. Pff, moet dat nou Marvel? Of wie heeft de licentie van F4?
Michael B Jordan is anders beste acteur uit die vier imo. Maar buiten dat lijken F4 en Antman idd niveau prut. Avengers 2 is totaal anders uiteraard, maar beelden so far warmen me gewoon totaal niet op.