1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [Deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 28 jun 2014.

  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het settingsmenu doet me echt aan android denken.... wat ik niet als compliment bedoel.

    Achtergrond / tile's zijn momenteel best wel lelijk maar ik verwacht dat we wel meer mogelijkheden krijgen om het allemaal wat beter te maken.
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Hoe ziet dat menu er uit dan? Screenie...
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik ben op dit moment een rollback aan het doen terug naar de vertrouwde 8.1 maar zo ziet/zag het eruit.

    [​IMG]
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het is toch jammer (al ga ik eruit vanuit dat het visueel nog een update krijgt) dat de nieuwe functies erg fijn zijn maar het visueel erg erg gaar is :eek:

    Zeker door het settingsmenu krijg ik de indruk dat ik een androidphone heb :mad:
     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Haha ja MS moet zo nodig mee doen met de rest helaas... ik had liever gewoon de Modern UI gezien en meer Windows Phone dan Windows 10 interface.

    8.1.2 had ik gisteren voor de update ook even maar dat zag er echt heel goed uit (Settings menu helemaal netjes!) ben dom geweest om verder uptegraden naar 10. Veel werk om het weer terug te zetten helaas.
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Het moet dus niet zo zijn dat ze de android kant op gaan...precies in het jaar dat ik helemaal klaar ben met android en een windows phone wil... Ik wil geen iPhone 7/6s :mad:
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Gewoon niet upgraden naar 10! :p

    Windows Phone had lekker gewoon zo moeten blijven als het was qua vormgeving, immers Windows (de desktop versie) heeft het hele Metro/Modern UI van Windows Phone overgenomen. Met Windows 10 gaan ze het dus weer omdraaien dat de Phone meer op de desktop gaat lijken, althans met deze preview.

    Maar er is nog hoop, het is gelukkig nog niet de final versie ik hoop dat ze qua design echt heel goed gaan nadenken wat ze nou willen dit alles van nu is half baked, het ziet er op dit moment echt oerlelijk uit.
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Mijn nieuwe phone komt pas eind dit jaar dus tegen die tijd heb je weinig keuze meer denk ik...
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja dat is waar, dan zullen er wel high-end Windows 10 toestellen zijn. Even afwachten wat ze dus gaan doen en hopen dat de WP community (Windows 10 Phone testers) laat weten dat ze dit echt niet zien zitten. Er zat namelijk ook een feedback functie in deze build waar gebruikers allerlei input konden geven.
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Sinds Lollipop ziet het er bij Android nu heel anders uit, op m'n Galaxy S4 dan.

    [​IMG]

    Maar het lijkt heel erg op de vorige Android versies. Behalve de icoontjes dan.
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat dus :p al mis ik toch redelijk wat Windows Phone functionaliteiten op m'n iPhone.... op de apps na xD.
     
  12. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    Nog een weekje (?) Lumia 640 XL,



    Voor NL zie ik op de Microsoft site LTE erbij staan, zijn er ook niet LTE versies dan o_O
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Als ik de specs zie van wat andere telefoons waar geen LTE bij staat, dan is er een enkeling bij die niet LTE is, dus blijkbaar :+
     
  14. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    Dank u :p

    o_O blijft vaag.
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Met de huidige telefoons zit het qua snelheid wel goed. In de tijd van 3G was het een stuk erger en werd er veel gesjoemeld met de termen zoals: HSPA, HSPA+, HSPA Evolution en weet ik veel wat voor termen er allemaal uit werden geslingerd. Tegenwoordig is het 4G, 4G LTE, 4G LTE Advanced en niemand weet meer wat wat is. Zolang een toestel 4G heeft is het goed imo, over een paar jaar is het tijd voor de volgende stappen maar voor nu is 4G meer dan genoeg.
     
    Ironstar vindt dit leuk.
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    4G+ (LTE Advanced) it is... voor nu dan! :+
     
  17. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Lumia 640 besteld zal overmorgen binnenkomen, 3G dual-sim cyan voor 150 euro dus ben benieuwd eindelijk van windows 7 af :)
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Van WP7 naar 8 (8.1) is een geweldige ervaring weet ik nog. Kom zelf ook van 7 had zelfs daarvoor nog WM6.5 hehe. Zoveel nieuwe functies. Maar moet wel zeggen dat er ook een aantal dingen tussen 8 en 8.1 in negatieve zin zijn gegaan. Neem de People Hub die is er niet op vooruitgegaan.
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Van 8 naar 8.1 vond ik ook best wel nice, People Hub gebruikte ik zelden.

    Vooral het notification center is zo'n handige toevoeging.
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    hoe doe je de rollback?
     

Deel Deze Pagina