[PS4] Bloodborne

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 10 jun 2014.

1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Dan zou ik ook zo klaar zijn???? Lijkt me niet toch. Upper Ward heb ik al gedaan, krijg je een key geloof ik. Wie is die wet nurse? Ik hoor in alle gebieden zachtjes een baby huilen, maar in cathedral ward is alles nog normaal voor mij.

Geprobeerd om die hunter aan het einde van Eileen's questline te killen, maar echt no way ... die dude cheat :)

Verder ook logarius Down, 2e poging, met een coop. Die dude deed amper war, ik liep in het begin zelfs terug om te kijken of hij er wel was. Op het eind met 50% health, nul potions en nul bullets, gaat ie toch down :)

Vileblodds gejoined, geen idee wat het doet ...

Daarna TOR gedaan, gelijk met een coop. Geen idee hoe dat gevecht behoort te gaan, maar ik ben er gewoon 2handed onder gaan staan en hacken, kreeg zelfs full charged attacks op hem. Lag zo neer :oops:

Net ff nightmare frontier gedaan, mooi gebied, wel wat onoverzichtelijk landschap, zeker voor iemand die elk hoekje wil verkennen. Ging allemaal wel lekker eigenlijk, totdat
    ik ineens onshotten word door een giant rock. 1100 hp weg! terug gerend en snel rennen daar om die k** troll om te leggen, leg ik er een om, zijn er nog twee. Pffftttt. Morgen maar eens kijken wat daar de beste tactiek is, maar ik gok gewoon snel overal langs rennen.

Er was ook een bell maiden en toen kwamen er hunters, waren dat npc or pcs ?

Tot slot, Bloodborne is niet de game om te spelen als je al moe bent, nu echt helemaal op :)

Laatst bewerkt: 13 apr 2015
  2. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    @Gakkie

In nightmare of mensis, heb je wet Nurse boss.En dat is de laatste boss die je moet doen.

Nightmare frontier en upper cathedral ward zijn optioneel.

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee dat is niet de laatste boss.

4. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ohja wacht er is nog 1 ja:+

5. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.010
    Hoppa. Even een stukkie gewielrend, terugkomen en in 1x down zonder antidote of vials :) Eigenlijk is deze best makkelijk.

Laatst bewerkt: 14 apr 2015
  6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Wat is het moment dat je je savegame moet backuppen? En wanneer worden die vrouwen uit cathedral ward gehaald ?

7. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    VOORDAT je met Gehrman gaat praten in z'n bloementuintje

8. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Pfff, heb door werk en sporten veel te weinig tijd voor deze game. Echt maar een aantal avonden en een paar uurtjes, waardoor ik er ook niet echt inkom. Althans, weet gewoon niet precies welke kant ik steeds op moet. Heb Bloodstarved Beast gedood en die gate geopend. Daarna ben ik een paar keer op de bonnefooi een kant opgelopen, maar steeds een andere kant waardoor ik nog niet weet of ik wel goed zat.

Hopen dat ik binnenkort eens wat tijd vrij kan maken zodat ik weer een nieuwe lantern kan bereiken en van daaruit weer verder kijken.

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Thanks! Neem aan dat het wel duidelijk si wanneer dat is ...

Kun je na de final boss doorspelen om dingen af te maken of zit je dan gelijk in ng+ ??

10. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Daredevil heeft laatste paar dagen mn tijd opgezogen. Irritant. Zoveel keus, bloodborne, daredevil kijke of mkx

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    1.000.000 verkocht in twee weken

12. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Jahoor, dat is
    als hij niet meer op zn normale plek zit

Zodra je de einbaas hebt verslagen ga je direct door naar NG+

13. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja na de cutscene is het direct NG+, dus doe alles daarvoor.

en

De tuin is pas na de wet nurse beschikbaar. Dan gaat de poort open in de hunters dream

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hij zit toch normaal boven in hunter's dream?? Daar zit hij al even niet meer ...of ben ik nu in de war ??

@Maddmonkey Ah, das duidelijk, thanks!

15. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.010
    Is Amelia optioneel? Want ik ben al een lantern verder.

16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee

WorkingTitle vindt dit leuk.
  17. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
  18. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
  19. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Afgelopen dagen niet zo veel tijd gehad om te spelen, maar gisteren wel even wat uurtjes kunnen knallen. Ik heb weer 2 bosses neer en zit nu bij de boss in het water
    Rom. Had hem bijna neer, had nog 1/5 van z'n health. Er liepen helaas teveel van die minions, waardoor ik er niet meer lekker bij kwam
    Ik heb wel het idee dat je nu langzaam richting het einde gaat.

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689

Deel Deze Pagina