Ja denk het, het zijn dan maar 2 knoppen, ook wel geniaal dat je er maar een beperkt aantal heb! Hoe verzinnen ze het.
Heb het al,.... toch gewoon uitvoeren. De tweede fatality die ik had van Scorpion bleek niet te kloppen. Heeft even geduurd maar heb hem. Spoiler Video van de tweede fatality met de move in de tekst.
Waarom niet? Wie heeft nog tijd om alles uit z'n hoofd te leren. Je drukt toch steeds op start om te kijke.
Ik ga niet meer 50 fatalities uit mn hoofd leren nee. Ik zeg toch, zonder die easy fatalities ga je toch op start drukken steeds. Zie het probleem niet
Dat hoeft toch ook niet.. En ik druk in een online game niet eerst op start, kan volgens mij niet eens.
Blergh, nog steeds niet binnen. Is die samurai skin pack exclusief aan de season pass trouwens? Of simpelweg early access?
Ik doe die fatalities 1x en dan ben ik er al zat van. Net de game opgehaald bij MM, Lin Kuei Faction gekozen omdat die de beste achtergrond heeft Nu even Grandmaster Sub-Zero in training nemen, kijken of het wat is. Cassie en Takeda ook even proberen.