Krijgt goeie cijfers ja ben erg benieuwd. @Garrett Ja staat een grote knop waarop staat download naar ps4 dus was niet helemaal wakker denk ik. Snap verder nog maar bar weinig van Terraria. Ja dat ik een huis moet bouwen. Maar dat klinkt makkelijker dan het is.
Ik begrijp er niets van, heb geloof ik een uur nadat die Planetside 2 beta site online was geregistreerd, inmiddels lijkt iedereen een code te hebben behalve..... Juist.
Je moest nog een keer registreren volgens mij. Ik kreeg daar een mail over en toen dacht ik. F U. Is maar goed ook, volgens een vriend is het echt troep. Voelt leeg, is lelijk en speelt niet lekker weg.
Kan leeg aanvoelen misschien omdat het een closed beta is? Wat de battles die ik heb gehad waren nog intenser dan BF.
Vind never alone wel vermakelijk. Even co-op gedaan met mijn vriendin, alleen ze vond hem op den duur een beetje saai. Achja, zo voor tussendoor wel geinig.
Yes! Wordt dus duidelijk een PS4 voor mij deze generatie. De One heeft naar mijn smaak echt niets in te brengen qua exclusives. Jammer dat het cross-gen is.
Komt dat niet omdat het nog closed beta is? Weet niet hoeveel mensen die beta hebben. Maar op de pc was het echt insane sommige battles.