Net even een paar uurtjes met Hybrid gespeeld en moesten wel ff lachen om Chlamyidia en Aids die we tegen kwamen . Inmiddels ook een Rogue op level 14, maar weet nog niet zo goed of dit mijn main gaat worden. De Rogue voelt wel wat sterker aan maar de ranged Mage is ook leuk.
Overigens lopen de questlines niet zo soepel in elkaar over als je in een party speelt en de quests wil sharen. Sommige quests kun je wel sharen, sommige niet en qua completion ging het ook niet helemaal lekker. Ook is er geen sprake van EXP share volgens mij (waardoor ik alleen maar uitliep qua level inplaats van dat het bijtrok).
Heb het nog even opgezocht. Bij 7 levels verschil krijgt diegene die de quest accepteert geen XP meer (was niet het geval). Monsters leveren sowieso bijna geen XP op, maar dit wordt wel gedeeld. En voor quests geldt dat diegene die hem heeft gestart 100% krijgt en diegene die meedoet een deel daarvan. Exp-wise is het dus niet heel gunstig om de questline samen te spelen, daar zijn de instances, pvp en skirmishes etc voor bedoeld.
Laatst bewerkt: 17 apr 2015